اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست نماینده جزیره کیش

الوند همدان در جام حذفی گام اول را محکم برداشت

تیم فوتبال الوند همدان در چارچوب مسابقات جام حذفی موفق شد با شکست نماینده جزیره کیش به دور بعد این مسابقات صعود کند.

الوند همدان در جام حذفی گام اول را محکم برداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، تیم فوتبال الوند یکی از دو نماینده فوتبال همدان حاضر در مسابقات جام حذفی جام آزادسازی خرمشهر موفق شد با شکست حریف خود راهی دور چهارم این رقابت‌ها شود.

در این مسابقه که در ورزشگاه شهدای قدس شهر همدان و در حضور حدود 500 علاقه‌مند به فوتبال انجام شد، تیم فوتبال الوند با حساب یک بر صفر حریف دسته سومی خودم تیم معاونت ورزشی جزیره کیش را از پیش رو برداشت.

در دقایق ابتدای بازی با حرکت مهدی مناری‌زاده مهاجم تند و تیز تیم کیش و خطای مدافع الوند روی این بازیکن یک ضربه پنالتی برای تیم میهمان از سوی داور بازی اعلام شد که با درخشش بسیار زیبای هادی زرین‌ساعد مهار شد و مانع از گل‌زنی بازیکنان تیم کیش شد.

شاگردان رضا طلایی‌منش در چند حمله زهردار به سمت دروازه حریف حمله کردند که تلاش کاپیتان سیدجمال معصومی و مرتضی عزیزمحمدی در نیمه اول بی‌نتیجه ماند.

نیمه دوم هم با حملات دو تیم پیگیری شد و در چند صحنه مهدی منازی‌زاده بارها خط دفاعی الوندی‌ها را آزار داد اما به گل ختم نشد تا در نهایت با تعویض‌های که توسط مربیان دو تیم انجام شد و تغییرات تاکتیکی منجر به ثمر رسیدن گل برتری الوندی‌ها شد.

علی‌اصغر عاشوری مهاجم ریزنقش الوندی‌ها تعویض طلایی این بازی لقب گرفت و با دریافت پاس بسیار زیبای آرمین طلایی‌منش با ضربه سر گل برتری تیم را به ثمر رساند.

داور در این بازی پر برخورد هفت بار از کارت زرد خود استفاده کرد که سهم الوندی‌ها پنج و معاونت ورزشی کیش دو بار بود که در نهایت الوندی‌ها در دقیقه نود با اخراج طلایی‌منش 10 نفره بازی را به پایان بردند.

بنا بر قرعه‌کشی جام حذفی امسال و اعلام اولیه تیم فوتبال الوند همدان در دور چهارم باید برابر تیم ملی حفاری شهر اهواز به میدان برود.

انتهای پیام/89020/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول