اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دور سوم مسابقات جام حذفی کشور

کیش مات الوند شد

تیم فوتبال الوند همدان در نخستین گام در رقابت‌های جام حذفی نماینده کیش را از پیش‌رو برداشت و به مرحله بعد صعود کرد.

کیش مات الوند شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امسال در رقابت‌های جام حذفی کشور با عنوان جام «آزادسازی خرمشهر»، 103 تیم حضور دارند که در آن 33 تیم قهرمانان جام حذفی استان‌ها، 28 تیم لیگ دسته دوم، 26 تیم لیگ دسته اولی و 16 تیم لیگ برتری، طی هشت دور با هم رقابت خواهند کرد.

در دور سوم این رقابت‌ها تیم فوتبال الوند در ورزشگاه شهدای قدس شهر همدان با قضاوت مجید پورعلی(داور وسط)، مهدی سیفی و محسن سلطانی (کمک داور) و سعید لهراسبی (داور چهارم) و با نظارت ابراهیم نکوگفتار به مصاف تیم معاونت ورزشی جزیره کیش رفت.

در این دیدار رضا طلایی‌منش با ترکیب هادی زرین‌ساعد، محمد‌ابراهیم خسروی، علیرضا شاهسوند، جواد رحیمی، سیدجمال معصومی، روح‌الله عبداللهی، مصطفی مهدوی‌کیا (پوریا آریاکیا 64)، مرتضی عزیزمحمدی (محسن خدابنده‌لو 70)، قاسم اکبری، حمید گلزاری امجد (نوید عاشوری 55) و آرمین طلایی‌منش برابر حریف صف‌آرایی کردند.

در مقابل علی اسدی‌پویا برابر حریف لیگ یکی خود با روح‌الله واقعی، روح‌الله حدادی مقدم، رضا صحرایی، مهدی مناری‌زاده، هادی راه‌نشین (سامان سهرابی 72)، اسماعیل قره‌لو، عادل میرنظری، مسعود نجفی، حامد امیری (حسین قیاسوند 90)، حسین جهان‌بخش و محمد زارع (فرشید زیلایی 55) به میدان رفت.

داور در این مسابقه برای کنترل بازی، به دفعات از کارت زرد استفاده کرد که باعث شد مهدی مناری‌زاده و عادل میرنظری از معاونت ورزشی جزیره کیش و علیرضا شاهسوند، جواد رحیمی و روح‌الله عبداللهی یک اخطاره شوند و آرمین طلایی‌منش با گرفتن دو کارت زرد از بازی اخراج شود.

این بازی در دقیقه یک با خطای مدافع تیم الوند بر روی بازیکنان ریزنقش و دونده کیش مهدی مناری‌زاده آغاز شد که داور در همان دقیقه نخست با نشان دادن نقطه پنالتی قاطعیت خود را در زمین به بازیکنان دیکته کرد.

درخشش بسیار زیبای هادی زرین‎ساعد باعث شد تا بازی تا نیمه نخست بدون گل مساوی ادامه پیدا کند.

در نیمه دوم هر دو تیم با تعویض‌هایی که انجام دادند به دنبال زدن گل و کسب پیروزی ارزشمند در این مسابقه بودند که علی‌اصغر عاشوری تعویض طلایی این بازی لقب گرفت و پاس بسیار زیبای آرمین طلایی‌منش را با ضربه سر به تک‌گل بازی تبدیل کرد.

هر چند که شاگردان اسدی‌پویا بارها و بارها خط دفاعی تیم الوند را آزار دادند اما در نهایت با یک گل عاشوری الوند همدان جواز حضور در مرحله بعد را گرفت و نماینده کیش در همدان مات و مبهوت شد.

تیم فوتبال الوند همدان که خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور آماده می‌کند باید بر اساس قرعه‌کشی اولیه جدول این بازی‌ها در مرحله بعد و چهارم مسابقات جام حذفی برابر تیم ملی‌حفاری اهواز صف‌آرایی کند.

بر اساس این قرعه‌کشی تا چهره‌های مابقی تیم‌های صعودکننده به مرحله چهارم مشخص نشود زمان برگزاری بازی‌های این مرحله از سوی سازمان لیگ و برگزاری مسابقه اعلام نخواهد شد.

-------------------------------

گزارش: فرشید گل‌محمدی

-------------------------------

انتهای پیام/89020/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول