اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال تالار وحدت همدان:

برای حفظ آبروی فوتبال همدان به میدان می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال تالار وحدت همدان گفت: برای برد و صعود به مرحله بعد جام حذفی هم‌قسم شدیم و برای حفظ آبروی فوتبال همدان هر کاری بتوانیم انجام می‌دهیم.

برای حفظ آبروی فوتبال همدان به میدان می‌رویم

محمود الماسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان با بیان اینکه حضور در مسابقات جام حذفی ایران برای هر تیم یک افتخار است، اظهار داشت: خوشحالیم که این فرصت برای ما به وجود آمده تا نماینده شایسته فوتبال همدان در این مسابقات باشیم.

وی افزود: در همه دنیا مسابقات فوتبال جام حذفی جام شگفتی‌هاست و اینکه تا مرحله چهارم با خوش‌شانسی و غیرت مثال‌زدنی بازیکنان رسیدم جای خرسندی دارد.

سرمربی تیم فوتبال تالار وحدت همدان با اشاره به اینکه با درخشش دروازه‌بان تیم موفق شدیم در زاهدان و خانه حریف به یک پیروزی دلچسب برسیم ابراز داشت: بعد از انصراف نماینده تبریز باید به زاهدان سفر می‌کردیم با وجود سختی مسیر موفق شدیم با غیرت با پیروزی به همدان برگردیم.

وی اضافه کرد: در آن مسابقه درخشش دروازه‎‌بان جوان تیم باعث شد با اقتدار در ضربان پنالتی موفق شویم و به مرحله سوم صعود کنیم.

به گفته الماسی؛ در مرحله سوم در حالی که برای سفر به شهرکرد آماده می‌شدیم از انصراف تیم نبرد این شهر باخبر شدیم که این امر راه برای حضور در مرحله چهارم جام حذفی باز کرد.

وی در مورد بازی امروز تیمش برابر تیم دسته اولی گل‌گهر سیرجان خاطرنشان کرد: بازی امروز یکی از بازی‌های سخت است زیرا باید برابر یک تیم پرمهره و قدرتمند به میدان برویم و فقط دلخوش این هستیم که از شرایط میزبانی استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تالار وحدت همدان گفت: فیلم‌های بازی تیم گل‌گهر در سال گذشته به دستمان رسید و نکاتی را برداشت کردیم، اما این تیم با تیم سال گذشته‌اش تفاوت زیادی کرده است.

وی یادآور شد: سعی می‌کنیم با توجه به اینکه در خانه بازی می‌کنیم تاکتیک هجومی را در دستور کار قرار دهیم تا بتوانیم از انگیزه جنگندگی بازیکنانمان با پیروزی این مسابقه را به پایان برسیم.

الماسی با اشاره به اینکه تیمش در لیگ برتر استان نتایج خوبی را کسب کرده و در حال حاضر صدرنشین این مسابقات است تصریح کرد: صدرنشینی در لیگ استان و کسب پیروزی در آخرین بازی در این رقابت‌ها باعث شده تا با روحیه خوبی برای این مسابقه آماده شویم.

وی افزود: در مرحله چهارم، تالار وحدت همدان شاید یکی از معدود تیم‌هایی باشد که در هیچ رده لیگی کشور حضور ندارد و موفق شده تا این مرحله صعود کند و این یک افتخار بزرگ برای ورزش و فوتبال همدان محسوب می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال تالار وحدت همدان عنوان کرد: برای برد گل‌گهر سیرجان و صعود به مرحله بعد جام حذفی هم‌قسم شدیم و برای حفظ آبروی فوتبال همدان هر کاری بتوانیم انجام می‌دهیم.

در مرحله چهارم مسابقات فوتبال جام حذفی کشور جام آزادسازی خرمشهر تیم فوتبال تالار وحدت همدان عصر امروز شنبه 30 شهریور ساعت 16:15 در ورزشگاه شهیدان حاجی‌بابایی شهر مریانج به مصاف تیم دسته اولی گل‌گهر سیرجان می‌رود.

انتهای پیام/89020/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول