اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر رسانه‌ای الوند همدان خبر داد

اتراق اجباری 5 روزه الوندی‌ها در اهواز

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال الوند همدان از انجام 2 بازی سخت و دشوار در عرض 5 روز این تیم در خوزستان و در شهر اهواز خبر داد.

اتراق اجباری 5 روزه الوندی‌ها در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا صفی‌زاده ظهر امروز در حاشیه تمرین ریکاوری تیم الوند اظهار داشت: عصر دیروز در نخستین گام در رقابت‌های رسمی فصل فوتبالی 92 موفق شدیم به نتیجه برسیم و به دور بعد صعود کنیم.

وی افزود: سرانجام امروز سازمان لیگ برنامه‌ها تاریخ بازی‌های لیگ را اعلام کرده که باید از روز چهارم مهرماه در کوران مسابقات لیگ دسته یک قرار بگیریم.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال الوند همدان اضافه کرد: با توجه به برد روز گذشته تیم الوند برابر نماینده کیش باید در دور بعدی جام حذفی برابر تیم ملی حفاری اهواز به میدان برویم.

به گفته وی بر اساس اعلام فدراسیون این بازی روز شنبه 31 شهریور ماه به میزبانی تیم ملی حفاری و در اهواز برگزار خواهد شد.

صفی‌زاده ادامه داد: در هفته نخست مسابقات لیگ هم تیم الوند باید در اهواز برابر تیم استقلال این شهر به میدان برود.

وی یادآور شد: بر اساس اعلام برنامه عجیب فدراسیون فوتبال تنها در عرض پنج روز در یک شهر باید دو مسابقه حساس را انجام دهیم و توقف پنج روزه اجباری در شهر اهواز داشته باشیم.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال الوند همدان با بیان اینکه با این مدت توقف، رزور هتل بسیار سخت شده است خاطرنشان کرد: ابراهیم محمودی سرپرست پرتلاش تیم الوند از الان به دنبال رزرو بلیت هواپیما و هتل در شهر اهواز است که امیدواریم در شروع فصل درگیر مسایل حاشیه‌ای نشویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قبل از عزیمت تیم الوند به اهواز در یک نشست مطبوعات، آخرین مسائل و اطلاعات تیم و باشگاه الوند در اختیار اصحاب سانه و ورزشی‌نویسان استان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول