اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال الوند خبر داد

برگزاری نشست تخصصی مدیران و کادر فنی الوند با خبرنگاران

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال الوند همدان از برگزاری نشست تخصصی مدیران و کادر فنی این باشگاه با خبرنگاران ورزشی و ورزشی‌نویسان همدان خبر داد.

برگزاری نشست تخصصی مدیران و کادر فنی الوند با خبرنگاران

علیرضا صفی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان اظهار داشت: با توجه به اینکه از سوم مهرماه، مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) آغاز می‌شود، آخرین وضعیت تیم فوتبال و مسائل و مشکلات آن در نشست به اطلاع خبرنگاران ورزشی استان می‌رسد.

وی افزود: اتفاقاتی که در یک ماه اخیر برای باشگاه الوند افتاده و انصراف از لیگ دسته اول و تصمیم به بازگشت و تیم‌داری مجدد از مهم‌ترین مسائلی است که کادر مدیریتی و مالک باشگاه توضیحات مفصلی را درباره آن ارائه خواهند کرد.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال الوند همدان با اشاره به اینکه اعضای کادر فنی و سرپرست این تیم در جلسه حضور دارند، یادآور شد: به منظور اطلاع از آخرین وضعیت بازیکنان، نفرات جذب شده جدید و میزان آمادگی تیم فوتبال بزرگسالان از سوی سرمربی و سایر اعضای کادر فنی عنوان خواهد شد.

به گفته وی در این نشست تخصصی مسائل و مشکلاتی که در سال گذشته بین اصحاب رسانه بوده مطرح خواهد شد و پیشنهاد و راهکاری برای تعامل بیشتر از سوی هر دو طرف عنوان می‌شود.

صفی‌زاده در ادامه با اشاره سفر بلندمدت و چندروزه تیم به اهواز برای برگزاری مسابقات جام حذفی و هفته اول لیگ دسته اول گفت: برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال طوری شد تا مرحله چهارم جام حذفی و شروع لیگ به هم نزدیک شد به همین دلیل، باید حداقل پنج روز در شهر اهواز اردو بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل برگزاری این جلسات و نشست با ورزشی‌نویسان استان زودتر انجام شد تا قبل از کوران مسابقات بتوانیم همه مسائل را شفاف به اطلاع مردم برسانیم.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال الوند همدان با بیان اینکه رسانه‌ها و خبرنگاران ورزشی یکی از عوامل موفقیت تیم‌های ورزشی بوده و هستند، افزود: تعامل و هم‌فکری با رسانه‌ها به طور حتم، تأثیرات مثبتی خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد این نشست تخصصی خروجی خوبی برای ادامه همکاری با ورزشی‌نویسان داشته باشد.

صفی‌زاده گفت: امیدواریم امسال با تعامل با خبرنگاران و اصحاب رسانه، برای لیگ برتری شدن الوند تلاش کنیم.

نشست تخصصی مدیران و کادر فنی باشگاه الوند همدان چهارشنبه 27 شهریورماه ساعت 9:30 در محل هتل ورزش همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول