اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال تالار وحدت همدان:

کار گل‌گهر سیرجان به هیچ وجه حرفه‌ای نبود

سرمربی تیم فوتبال تالار وحدت همدان گفت: عدم حضور تیم گل‌گهر سیرجان در همدان باعث بلاتکلیفی ما تا چند ساعت قبل از مسابقه شد که این کار از نظر حرفه‌ای در فوتبال پسندیده نبود.

کار گل‌گهر سیرجان به هیچ وجه حرفه‌ای نبود

محمود الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: خدا را شاکریم که باز هم لطف بیکرانش شامل حال ما و بازیکنان جوان تیم تالار وحدت شد تا بتوانیم با خوش‌شانسی در جمع 32 تیم برتر فوتبال ایران قرار بگیریم.

وی افزود: تیم تالار وحدت در حال حاضر فقط در رقابت‌های لیگ برتر استان همدان فعالیت دارد و بدون اینکه در مسابقات لیگ‌های مختلف حاضر باشیم موفق شدیم با لطف خدا تا مرحله پنجم صعود داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال تالار وحدت همدان با اشاره به اینکه در سه مرحله قبل بازیکنان این تیم برای صعود از انگیزه بالایی برخوردار بودند خاطرنشان کرد: انصراف حریفان ما در مراحل اول  و سوم و درخشش بازیکنان در مرحله دوم و در زاهدان باعث شد تا بتوانیم با خوش‌اقبالی تا این مرحله صعود کنیم.

به گفته وی با وجود اینکه برای رویارویی با تیم قدرتمند و لیگ یکی گل‌گهر سیرجان از آمادگی بالایی برخوردار بودیم اما انصراف این تیم راه ما را برای مصاف با تیم‌های لیگ برتر که در نوع خود برای بازیکنان ما جالب توجه است باز کرد.

الماسی با بیان اینکه اتفاقاتی که امروز در جریان انصراف تیم گل‌گهر اتفاق افتاد در دنیای فوتبال حرفه‌ای نبود ابراز داشت: از هفته قبل مسئولان تیم گل‌گهر با تماس با ناصر قره‎‌باغی مدیرعامل و مالک تیم خواستار انجام بازی در روز جمعه بودند.

وی اضافه کرد: چون نماینده فوتبال سیرجان روز چهارشنبه در چارچوب مسابقات لیگ یک باید به مصاف صنعت نفت آبادان برود، در نظر داشتند روز جمعه با تیم تالار بازی کنند تا برای آن مسابقه آماده باشند.

سرمربی تیم فوتبال تالار وحدت همدان با اشاره به اینکه مسئولان تیم گل‌گهر با مخالفت تیم همدان برای انجام بازی مواجه شدند افزود: تا روز پنج‌شنبه مسئولان گل‌گهر در همدان هتل رزرو کرده بودند و ما هم فکر می‌کردیم که قرار است بازی برگزار شود.

وی گفت: تا ساعت 12 روز بازی، فکر می‌کردیم تیم گل‌گهر در همدان است اما وقتی که هیئت فوتبال خبر عدم برگزاری این بازی را داد متوجه شدیم همه زحمات این چند روز بی‌فایده بوده است.

الماسی با بیان اینکه هزینه زیادی برای تبلیغات شهری، چاپ بنر و داربست پرداخته شده است عنوان کرد: کاش مسئولان باشگاه گل‌گهر سیرجان برای نیامدن به همدان زودتر تصمیم می‌گرفتند تا ما متحمل هزینه نشویم.

وی ادامه داد: قرعه ما به طوری رقم خورده که در مرحله بعد باید برابر تیم راه‌آهن سورینت تهران قرار بگیریم که زمان و مکان این مسابقه هنوز از سوی فدراسیون فوتبال مشخص نشده است.

سرمربی تیم تالار وحدت همدان عنوان کرد: بازی با تیم‌های لیگ برتری برای بازیکن جوان و باانگیزه ما جذابیت‌های خاص خودش را دارد که امیدواریم بتوانیم در این مسابقه هم آبرودار فوتبال و ورزش همدان باشیم.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول