اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پادگان 05

خدمت سربازی مدیران کرمان آغاز شد

آیین نمادین خدمت سربازی مدیران استان کرمان در محل پادگان 05 آغاز شد.

خدمت سربازی مدیران کرمان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، دقایقی پیش آیین نمادین خدمت سربازی مدیران استان کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل پادگان 05 شهید علیرضا اشرف‌گنجویی ارتش آغاز شد.

اجرای آیین نمادین خدمت سربازی مدیران به پیشنهاد استاندار کرمان به عنوان ایده‌ای نو در نشست اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس به تصویب رسید.

مدیران استان کرمان از جمله استاندار کرمان و معاونان وی، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران از شامگاه دوشنبه یکم مهر ماه تا صبح سه‌شنبه دوم مهر ماه در آیین نمادین خدمت سربازی حضور دارند.

مدیران کرمان شامگاه امروز در ویژه‌برنامه قرارگاه منطقه‌ای نزاجا و ارشد نظامی آجا در جنوب‌شرق شرکت کرده و پس از دریافت تجهیزات برای شرکت در دوره آموزش شبانه آماده می‌شوند.

این مدیران بعد از شرکت در دوره آموزشی شبانه به آسایشگاه می‌روند و قرق و خاموشی را تجربه می‌کنند و صبح فردا سه‌شنبه دوم مهر ماه در ساعت چهار و 30 دقیقه بامداد زمان بیداری برای آنها اعلام می‌شود.

اقامه نماز جماعت، اجرای ورزش و نرمش صبحگاهی، صرف صبحانه و شرکت در آیین صبحگاه از جمله برنامه آیین نمادین خدمت سربازی مدیران کرمان است.

انتهای پیام/80019/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول