اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

مدیران دستگاه‌ها اخلاق‌مداری را سرلوحه خود قرار دهند

امام جمعه میاندوآب ضمن دعوت همگان بر رعایت خضوع و خشوع گفت: اخلاق‌مدار بودن مدیران دستگاه‌های اجرایی ضرورت دارد.

مدیران دستگاه‌ها اخلاق‌مداری را سرلوحه خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب، حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ضمن دعوت همگان بر رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین جلوه‌های تقوای الهی، تواضع و خشوع در برابر بندگان الهی و خوشرویی با آنها است.

اخلاق‌مداری کلید دستیابی به سعادت الهی

وی بر لزوم حاکمیت مهربانی و عطوفت میان مومنان تأکید کرد و افزود: خوشرویی و خوش اخلاقی مومنان یکی از کلیدهای سعادت آنان بوده و فرو بردن خشم و غضب برنده‌ترین سلاح آنان در برابر متکبران می‌تواند باشد.

قهرمانی احترام به افراد و برخورد متواضعانه با آنان را از محورهای اساسی مورد تأکید برای مسئولان نظام اسلامی عنوان و تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در پیشبرد امورات خود، با تأسی از سیره اهل بیت علیهم‌السلام اخلاق‌مداری را سرلوحه اعمال خود قرار دهند و روند اجرای دستورات را از مسیر خضوع و خشوع پیگیری کنند.

خطیب جمعه میاندوآب در این راستا با انتقاد کردن از موضوع برخی فیلم‌ها و سریال‌های عرضه‌شده در جامعه، اظهار داشت: بسیاری از این برنامه‌ها موضوعات اخلاقی را زیر پا گذاشته و اثرات تخریبی متعددی بر نسل آینده کشور دارند که لازم است خانواده‌ها و مسئولان به این امر دقت نظر کافی داشته باشند.

هفته دفاع مقدس فرصتی برای نشان دادن اقتدار ایران در سطوح بین‌المللی

قهرمانی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته، بر لزوم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شرایط حساس کنونی اشاره کرد و افزود: دفاع جوانان پاک ایران از آرمان‌ها و ارزش‌های خود دستاوردهای بسیاری برای کشور به همراه داشت که یکی از مهم‌ترین آنها نشان دادن شکوه و عظمت ایران در برابر جهانیان بود.

وی تصریح کرد: در دوران جنگ هشت ساله، ایران نه تنها در برابر رژیم بعثی عراق، بلکه در برابر دنیا پیروز شد که این امر افتخار بزرگی برای کشور محسوب می‌شود.

امام جمعه میاندوآب هفته دفاع مقدس را فرصتی ارزشمند برای معرفی شهیدان ایران اسلامی در سطوح بین‌المللی عنوان کرد و گفت: این اقدام ضمن زنده نگهداشتن رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهیدان و ایثارگران، عظمت و اقتدار ایران را با شکوه هرچه تمام‌تر به دنیا نشان می‌دهد.

سفر رئیس جمهور به نیویورک فرصتی برای یادآوری مواضع قانونی ایرانیان

وی در ادامه ضمن تبریک به مناسبت پیروزی تیم ملی کشتی آزاد ایران در برابر مجارستان، اظهار داشت: ورزش یکی از بهترین عرصه‌ها برای طنین‌انداز کردن آوازه عزت و قدرت ایران در برابر جهانیان است که می‌تواند نام ایران را به بلندای تاریخ در قله‌های افتخار و سربلندی جهان ثبت کند.

قهرمانی با اشاره به برنامه سفر رئیس جمهور به نیویورک در طول هفته جاری گفت: حضور ایشان در مقر سازمان ملل فرصتی ارزشمند برای ارائه مواضع روشن ایرانیان در دفاع از حقوق مسلم آنها است. 

وی افزود: امیدواریم این سفر با دفاع مقتدرانه رئیس جمهور از حقوق هسته‌ای ملت ایران، دستاوردهای خوبی برای کشور نظام جمهوری اسلامی به ارمغان آورد و دشمنان را در برابر ایران به زانو کشاند.

انتهای پیام/61006/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول