اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر کشور:

کسب رضایت مردم باید اولویت نخست مدیران باشد

وزیر کشور گفت: عمل به قانون و کسب رضایت مردم باید اولویت نخست مدیران ایرانی قرار گیرد.

کسب رضایت مردم باید اولویت نخست مدیران باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان عبدالرضا رحمانی‌فضلی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار زنجان با اشاره به طی روند انتخاب استاندار زنجان اظهار داشت این انتخاب با هماهنگی بین وزارت کشور، نماینده ولی‌فقیه در استان و مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی انجام شده است.

وی با دشوار خواندن روند انتخاب استاندار جدید افزود: این دشواری منجر به نتیجه شیرینی با توجه به انسجام و وحدت موجود در بر خواهد داشت.

وزیر کشور با اشاره به مراجعات روی داده یا انجام شده به آرای مردمی برای حفظ برخی مدیران تصریح کرد: تغییرات از درخواست‌های عموم مردم است.

وزیر کشور با بیان اینکه انصاری استاندار جدید زنجان برای تصدی پست استانداری خود مدیون هیچ‌کس حتی هیئت دولت نیست اضافه کرد: وی فقط وام‌دار خداوند متعال و مردم است.

وی توجه به مردم و کسب رضایت آنها را از وظایف ضروری نماینده هیئت دولت در استان زنجان دانست و تأکید کرد: قانون‌گرایی و عمل بر اساس شاخصها باید سرلوحه کار مدیران قرار گیرد.

انتهای پیام/73004/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول