اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل:

حکم مدیران فرمانداری ویژه بابل صادر نشده است

فرماندار بابل با اشاره به اینکه فرمانداری بابل به فرمانداری ویژه ارتقا یافته است، گفت: تاکنون حکم مدیران بابل به عنوان معاون مدیرکل صادر نشده است.

حکم مدیران فرمانداری ویژه بابل صادر نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی شامگاه امروز در ششمین جلسه شورای اداری بابل در مصلی زرگرشهر از بخش لاله آباد اظهار داشت: هدف از تشکیل شورای اداری در بخش لاله آباد، بررسی نقاط و ضعف بخش‌های مختلف شهرستان و تلاش برای رفع مشکلات موجود است.

 وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به سخنان امام راحل که این جنگ یک گنج است و باید بتوانیم این گنج را استخراج کنیم، افزود: ملت ایران با استنباط از سخنان امام راحل و بر اساس تجربیات و اندوخته‌های گذشتگان در پاسداشت ایام محرم، مراسم محرم هرساله از نظر کمی و کیفی غنی‌تر و قوی‌تر برگزار می‌شود که امیدواریم در مورد هفته دفاع مقدس نیز چنین باشد.  

 مهدوی نگاه ملت را به دفاع مقدس نگاه محرم دانست و اذعان داشت: همه مسئولان باید برای هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی کامل و جامع داشته باشند.

 فرماندار ویژه بابل به بازگشایی مدارس اشاره و تصریح کرد: شهرستان بابل با 82 هزار دانش آموز، 18 مرکز دانشگاهی و با بیش از 38 هزار دانشجو در آغاز بازگشایی مدارس نیاز به امنیت و رفع مشکل تردد و حمل و نقل دارد.

 مهدوی برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل درست را سه فاکتور مهم موفقیت برشمرد و افزود: با رعایت این سه فاکتور می‌توان مشکلات را به پائین‌ترین سطح کاهش داد.

 مهدوی تصریح کرد: تامین امنیت ترافیکی، بهره گیری از تمام ظرفیت‌های نیروی انتظامی و همیاران پلیس در آغاز بازگشایی مدارس، زیباسازی و خط‌کشی معابر بیش از قبل مورد توجه قرار گیرد.

 وی اظهار داشت: باتوجه به ارتقای شهرستان از فرمانداری به فرمانداری ویژه اما هنوز عملیاتی نشده است و با توجه به اینکه از مدیران کل درخواست کردیم ارتقای مدیران شهرستان را از نظر حکم ابلاغ کنند اما تنها برای دو دستگاه اجرایی شده است.

انتهای پیام/86009/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول