اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه شمالی:

جابر بهترین مشاور فکری مدیران مازندران در مسیر توسعه بود

فرماندار سوادکوه شمالی گفت: جابر معافی بهترین مشاور فکری برای مدیران مازندران در مسیر توسعه و گره‌گشای کار مردم بود.

جابر بهترین مشاور فکری مدیران مازندران در مسیر توسعه بود

کمال رستم‌علی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تسلیت درگذشت جابر معافی روزنامه‌نگار انقلابی و سرپرست خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: این ضایعه دردناک را به جامعه خبری و همکاران خوب این خبرگزاری تسلیت می‌گویم.

وی با بیان اینکه بنده پنج سال به عنوان مسئول روابط عمومی استانداری مازندران ارتباط بسیار خوبی با جابر داشتم، تصریح کرد: همه احساس بنده را نسبت به جابر می‌دانند.

فرماندار سوادکوه شمالی افزود: جابر بهترین مشاور فکری برای مدیران استان مازندران در مسیر توسعه بود.

وی، با اشاره به اینکه معافی جز به توسعه استان مازندران نمی‌اندیشید، گفت: در تمام طول مدت خدمتم جابر سریع‌ترین و فعال‌ترین بود و خبرها را به موقع ارسال می‌کرد و بسیار دقیق بود و پشتکار عجیبی داشت.

رستم‌علی، با بیان اینکه جابر از هر فرصت برای گشایش کار مردم استفاده می‌کرد، خاطرنشان کرد: استانداران گذشته و مدیران همه به جابر علاقه داشتند و او از این علاقه برای گشایش کار مردم استفاده می‌کرد و همواره حامل نامه‌های مردم و دغدغه معیشت خبرنگاران را داشت.

وی، با ابراز تأسف از درگذشت جابر معافی اذعان کرد: جابر بسیار با تعصب و ستودنی بود و در برخورد با مدیران حتی در زمان به چالش کشیدن مدیران نهایت ادب را رعایت و با متانت برخورد می‌کرد.

فرماندار سوادکوه شمالی، به خاطره‌ای از همراهی جابر معافی در اجرای پروژه‌های این منطقه و نیز سطح استان مازندران اشاره کرد و یادآور شد: امروز با افتخار این پروژه‌ها را مرور می‌کنم و ذهن و خاطره استان چیزی به جز نیکی از جابر به یاد ندارد.

وی با بیان اینکه ماموریت‌های زیادی با جابر رفتم، یادآور شد: در این ماموریت‌ها شهادت می‌دهم که نماز اول وقت جابر هرگز قطع نمی‌شد.

رستم‌علی بار دیگر درگذشت جابر معافی را به جامعه رسانه استان مازندران و خبرگزاری فارس تسلیت گفت.

انتهای پیام/2300/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول