اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام طائب در جمع مردم عنبرآباد:

دشمنان درصدد محو زندگی اسلامی در نظام هستند

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: دشمنان به دنبال این هستند که در سبک زندگی اسلامی دخالت و نگرش ما را نسبت به آخرت محدود و پایبند به دنیا کنند.

دشمنان درصدد محو زندگی اسلامی در نظام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام مهدی طائب‌ ظهر امروز در همایش بصیرتی سبک زندگی اسلامی در عنبرآباد اظهار داشت: باید نگرش زندگی در نظام ما اسلامی باشد تا بتوانیم به مقصود الهی برسیم.

وی با تاکید بر این‌که فکر درباره مرگ و آخرت می‌تواند، سبک زندگی اسلامی را بر ما حاکم کند، ادامه داد: دشمنان به دنبال این هستند که در سبک زندگی اسلامی دخالت و نگرش ما را نسبت به آخرت محدود و پایبند به دنیا کنند.

طائب‌ گفت: دشمنان اسلام هم‌اکنون تمام شبکه‌های سیاسی که علیه نظام جمهوری حرف می‌زدند را جمع‌آوری و تبدیل به شبکه‌های فرهنگ با عناوین مختلف کرده و می‌خواهند از طریق فضاهای دنیوی و زیبایی‌ها مردم را جلب دنیا کنند و شیوه زندگی اسلامی را از ما بگیرند و به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

وی افزود: اگر ما بخواهیم در زندگی موفق باشیم و شیوه زندگی اسلامی داشته باشیم باید به فکر آخرت خود باشیم و هرگز از یاد مرگ غافل نشویم.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار تصریح کرد: تمام سبک زندگی ما باید الهی باشد و باید در تمام موارد زندگی خداوند را در نظر بگیریم.

طائب‌ عنوان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچ شانسی برای پیروزی در سوریه ندارند و اگر یک موشک صهیونیسم به سوریه بزند، سوریه این رژیم را موشک‌باران و صهیونیسم را برای همیشه محو می‌کند.

وی اظهار داشت: دولت روحانی با تدبیر و امید بسیار بالایی پا به عرصه خدمت گذاشته و تاکنون هم موفق بوده است و همه ما باید برای دولتمردان دعا کنیم تا بتوانند مشکل اقتصادی که مهم‌ترین خواسته مردم است را تا حدی برطرف کنند.

انتهای پیام/80005/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول