اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

مسئولان به دور از تجملات سبک زندگی اسلامی را در جامعه ترویج دهند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: مسئولان باید به دور از تجملات و اشرافی‌گری سبک زندگی اسلامی را در جامعه ترویج دهند که تقلید و شبیه‌سازی در این عرصه مصیبت‌بار خواهد بود.

مسئولان به دور از تجملات سبک زندگی اسلامی را در جامعه ترویج دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، حجت‌الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی اظهار کرد: اهداف کلی دولت تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب است و مقاومت در برابر دشمن از جمله مهم‌ترین آنها است.

وی تحقق حماسه اقتصادی را در سایه مقاومت دولت در برابر دشمن دانست و افزود: دولت باید برای بهبود زندگی مردم کاری کند که عزت مردم و دستاوردهای آنها محفوظ بماند.

ولایی با بیان اینکه مردم در 24 خرداد صحنه‌گردان اصلی بودند و با وجود ترفند دشمنان حضور خود را بار دیگر نشان دادند، افزود: در حماسه اقتصادی نیز دولت باید به عنوان صحنه‌گردان اصلی در صف نخست باشد.

حجت‌الاسلام ولایی با اشاره به اینکه مردم باید در این حرکت مهم با کم کردن توقعات به دولت فرصت دهند، اظهار کرد: دولت نیز باید در یک مسیر ممتد با مردم حرکت کند تا مردم بتوانند آن را لمس کنند.

وی با عنوان اینکه فرهنگ موتور محرکه دینی ملت است، بیان کرد: در دولت باید به فرهنگ دینی مردم توجه شده و تقویت شود چرا که فرهنگ دینی و تکیه بر این محور اصیل ایرانی ما را نگه می‌دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا سبک زندگی اسلامی را از شاخص‌های مهم برشمرد و گفت: مسئولان باید به دور از تجملات و اشرافی‌گری سبک زندگی اسلامی را در جامعه ترویج دهند که تقلید و شبیه‌سازی در این عرصه مصیبت‌بار خواهد بود.

انتهای پیام/60002/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول