اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت می‌گیرد

برگزاری همایش سبک زندگی و تمدن نوین اسلامی در یاسوج

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال تحصیلی جدید به مانند همایش‌های متعدد سال‌های گذشته همایش سبک زندگی و تمدن نوین اسلامی در یاسوج به همت پیام‌نور برگزار می‌شود.

برگزاری همایش سبک زندگی و تمدن نوین اسلامی در یاسوج

رضا یوسفوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از رشد چند برابری فضای دانشگاه پیام‌نور در طول چند سال اخیر خبر داد و گفت: فضاهای فیزیکی دانشگاه پیام‌نور استان اکنون به 20 هزار مترمربع افزایش یافته است.

وی افزود: با رایزنی‌های گسترده‌ای که داشته‌ایم طی روزهای جاری برای خرید ساختمان تحصیلات تکمیلی از سوی سازمان مرکزی اقدام می‌شود.

این مسئول ارشد دانشگاهی از تاریخ و زمان شروع کلاس‌های درس این دانشگاه گفت و عنوان کرد: امسال کلاس‌های درس پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد از تاریخ 16 شهریور آغاز می‌شود.

یوسفوند خاطرنشان کرد: اساتید کلاس‌های پیام‌نور مشخص شده و برنامه‌ها آماده برای برگزاری سال جدید تحصیلی است و کارکنان هم برای خدمات‌دهی به دانشجویان در آماده‌باش به سر می‌برند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از اقدامات خوب این دانشگاه را برگزاری طرح ضیافت اندیشه ویژه اساتید دانست و از برگزاری طرح ضیافت اندیشه کارکنان این دانشگاه برای آینده خبر داد. 

وی روند جذب هیئت علمی را در پروسه‌ای نظام‌مند دانست و گفت: برای این کار در رشته‌هایی که نیاز داریم فراخوان داده‌ایم و تاکنون 5 نفر را جذب کرده‌ایم.

 یوسفوند عنوان کرد: این افراد در رشته‌های مدیریت بازرگانی، روانشناسی و زبان جذب هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد شده‌اند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری همایش‌های ملی و منطقه‌ای را از افتخارات این دانشگاه دانست و گفت: تقریباً در کل کشور یکی از دانشگاه‌های شناخته شده در امر برگزاری این چنین برنامه‌های فرهنگی کلان هستیم.

یوسفوند ادامه داد: امسال هم بنا به ضرورت و در تکمیل فرمایشات مقام معظم رهبری همایش سبک زندگی و تمدن نوین اسلامی را در این دانشگاه برگزار می‌کنیم.

این مسئول ارشد دانشگاهی یکی دیگر از افتخارات این دانشگاه را مربوط به نشریه علمی و پژوهشی دانست و گفت: کارهای این نشریه انجام شده و با عنوان فرهنگ و تشکیلات اسلامی تنها مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی را می‌خواهد تا بتواند وارد چرخه علمی و پژوهشی استان شود.

وی تعداد دانشجویان امسال پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد را 20 هزار نفر تخمین زد و افزود: پیش‌بینی ما این است که امسال چهار هزار دانشجو به این دانشگاه اضافه شوند.

انتهای پیام/2571/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول