اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت لنده:

بی‌توجه به سبک زندگی اسلامی یکی از عوامل اصلی طلاق است

امام جمعه موقت شهرستان لنده گفت: بررسی‌ها نشان‌ می‌دهد عدم توجه به سبک زندگی اسلامی در بسیاری از خانواده‌ها منجر به پدیده شوم طلاق شده در صورتی که با رعایت آن می‌توان زندگی خود را بیمه کرد.

بی‌توجه به سبک زندگی اسلامی یکی از عوامل اصلی طلاق است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا  عصر امروز در نشست بصیرتی مردمی سپاه ناحیه لنده با موضوع سبک زندگی اسلامی، با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار داشت: ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و ولادت حضرت امام رضا(ع) و گرامیداشت روز دختر و دهه کرامت نشان از عشق و ارادت مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی به ائمه هدی است.

وی افزود: حضرت فاطمه معصومه (س) بهترین الگو برای تمام دختران ایران اسلامی است که با الگو برداری صحیح می توانند زمینه رشد اجتماعی و مذهبی خویش را فراهم آورند.

امام جمعه موقت لنده تاکید کرد: امروز یکی از نگرانی‌های مهم خانواده‌های ایرانی الگو برداری ناصحیح  و  ترویج فرهنگ غرب و مدگرایی در بین دختران و پسران است که این مسئله باید مورد توجه مسئولان فرهنگی قرار گیرد.

*مشکلات مادی خانواده‌ها باعث بالا رفتن سن ازدواج است

حجت‌الاسلام الهی‌نیا افزود: مشکلات مادی خانواده‌ها در ازدواج دختران و پسران تاثیرات زیادی داشته و یکی از دلایل بالا رفتن سن ازدواج نیز همین مسئله مهم است.

وی خاطرنشان ساخت:در دین مبین اسلام به مسئله ازدواج توجه ویژه‌ای شده و هموراه مورد تاکید ائمه و معصومین و بزرگان دینی بوده است.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده گفت: مسئله ازدواج از جمله مسائلی است که همواره مورد دغدغه‌های جوانان است و باید خانواده‌ها نسبت به این مسئله مهم توجه خاصی داشته باشند.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا در ادامه افزود: سبک زندگی اسلامی یعنی آسانی ازدواج و هزینه‌های زندگی که همه ماها باید به آن توجه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: امروز عدم توجه به سبک زندگی اسلامی باعث از هم‌پاشیدگی نظام خانواده در بسیاری از جوامع شده و این یکی از دلایل بالا رفتن طلاق است.

انتهای پیام/82013/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول