اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم:

زندگی در نظام جمهوری اسلامی افتخار بزرگی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با اشاره به افتخار عظیم زندگی زیرسایه نظام جمهوری اسلامی، گفت: همگان باید قدردان این نعمت بزرگ باشند.

زندگی در نظام جمهوری اسلامی افتخار بزرگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام سید حسن اکبری یکشنبه‌شب در مراسم افتتاحیه نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم که در منطقه غدیر برگزار شد، با اشاره به افتخار عظیم زندگی زیر سایه نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: همگان باید قدردان این نعمت بزرگ باشند.

وی ادامه داد: هر لحظه‌ای که در این کشور زندگی می‌کنیم باید در راه اعتلای اسلام ناب و مکتب اهل بیت(ع) و در مسیر هدایت‌های ولی فقیه زمان کوشا باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) شعار همیشگی ملت ایران یعنی «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: تاریخ پیش و پس از انقلاب مردم ایران سند اثبات این شعار است.

اکبری ادامه داد: همه ساله با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه یاد یاران در استان قم و سایر شهرهای کشور برگزار می‌شود و ما نیز مفتخریم که یکی از مراجع تقلید بزرگ جهان تشیع و یار دیرین امام راحل و رهبر معظم انقلاب، آیت‌الله نوری همدانی در افتتاحیه این نمایشگاه حاضر شده‌ است.

وی با اشاره به سابقه طولانی آیت‌الله نوری همدانی در مبارزه علیه رژیم شاه و همراهی با امام خمینی(ره)، گفت: این مرجع تقلید در سال‌های اخیر شعار معروف «خامنه‌ای کوثر است، دشمن او ابتر است» را در جهان اسلام و سایر کشورها طنین‌انداز کردند و نقش زیادی در تبیین حقیقت ولایت فقیه داشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم اضافه کرد: امید داریم حضور این مرجع تقلید برکات فراوانی را برای نمایشگاه هفته دفاع مقدس و مجموعه برنامه‌ها به همراه داشته باشد.

اکبری در پایان با بیان اینکه دفاع از ارزش‌های اسلامی و انسانی وظیفه هر انسان آزاده‌ای است، عنوان داشت: سپاه پاسداران و سایر قوای مسلح و نیز مجموعه ادارات و نهادهای مختلف برای برپایی این نمایشگاه تلاش فراوانی کرده‌اند و امیدواریم این تلاش‌ها ذخیره آخرت آنان باشد.

انتهای پیام/78004/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول