اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر موسسه نورالقرآن اصفهان تاکید کرد

پیاده کردن سبک زندگی اسلامی راه مقابله با تهاجمات فرهنگی

مدیر موسسه نورالقرآن اصفهان گفت: بازگشت به فرهنگ اصیل اسلامی و پیاده کردن سبک زندگی اسلامی برگرفته از قرآن و عترت تنها راه مقابله با تهاجمات فرهنگی و اجتماعی است.

پیاده کردن سبک زندگی اسلامی راه مقابله با تهاجمات فرهنگی

بدرالسادات نقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: پیاده کردن سبک زندگی اسلامی برگرفته از قرآن راه مقابله با تهاجمات فرهنگی و اجتماعی است که از هر سو خانواده‌های ایرانی را نشانه گرفته و سبب لزران شدن پایه‌های حیات خانواده‌ها و افزایش آمار طلاق در جامعه شده است.

وی ادامه داد: قرآن کتاب خدا، کامل‌ترین و جامع‌ترین قوانین حقوق بشر و برنامه زندگی انسان‌ها را به ما معرفی کرده، از این رو برای مصون ماندن از هجوم فرهنگ استکبار باید به قرآن پناه برد.

مدیر موسسه نورالقرآن اصفهان افزود: همان طوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی در این باره فرموده‌اند مقاومت در برابر تهاجم فرهنگی استکبار جهانی در صورتی میسر است که با قرآن مانوس بوده و در سبک زندگی اسلامی از قرآن و عترت الگو بگیریم.

این مسئول ادامه داد: موسسه نورالقرآن در راستای اجرای منویات رهبری در زمینه سبک زندگی اسلامی، اقدام به برگزاری دوره تربیت مربی خانواده در جهت آشنایی و ترویج و نشر شیوه‌های عملی سبک زندگی اسلامی کرده است.

نقوی با بیان اینکه برگزاری دوره تربیت مربی خانواده در جهت آشنایی و ترویج و نشر شیوه‌های عملی سبک زندگی اسلامی در این مرکز برگزار می‌شود، اذعان داشت: علاقمندان جهت شرکت در این دوره می‌توانند به موسسه نورالقرآن واقع در میدان احمد آباد مراجعه کنند.

انتهای پیام/63006/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول