اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه:

دشمنان به ‌دنبال از بین بردن سبک زندگی اسلامی هستند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت کرمانشاه گفت: سبک زندگی دینی به ما استقلال، شرف، مردانگی، عزت، آزادی و اقتدار آموخته و دشمن به‌خاطر گرفتن این ارزش‌ها، توطئه‌های شوم خود را دنبال می‌کند.

دشمنان به ‌دنبال از بین بردن سبک زندگی اسلامی هستند

حجت‌الاسلام علی‌مراد یوسفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: دین اسلام قبل از اینکه اخروی باشد، دنیوی است و برنامه‌های دنیا از دین جدا نیست.

یوسفی ادامه داد: ریشه‌های سبک زندگی ایرانی اسلامی بحث عمیقی است، اول اینکه دین قبل از اینکه برنامه اخروی داشته باشد، زندگی برای دنیا دارد.

وی افزود: دوم اینکه دین اسلام قبل از اینکه اخروی باشد، دنیوی است و برنامه‌های دنیا جدا از آخرت نیست و دین اسلام آن‌ را به‌هم پیوند داده است.

به گفته یوسفی، واقعیت این است که پیوند زیبایی بین دنیا و آخرت است و مقدمه اصلی همین‌جا شکل می‌گیرد که اگر بنای یک زندگی در آخرت است، باید در دنیا آن‌ را پایه‌ریزی کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت کرمانشاه با اشاره به سعادت‌مندی در زندگی بر اساس آموزه‌های دینی، عنوان کرد: رسیدن به سعادت راهی جز زندگی در دنیا ندارد.

یوسفی تاکید کرد: همه آن‌چه برای آخرت نیاز داریم در دنیا نیز به آن احتیاج داریم و بخشی از پاداش‌ها در دنیا به ما داده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دنیا برنامه‌ای نیاز دارد، تصریح کرد: دین اسلام به ما سبک و راه زندگی را نشان می‌دهد و قرآن نقشه راه ماست.

یوسفی خاطر نشان کرد: قرآن کریم، عترت و سنت ائمه معصومین (ع)، امانتی است که باید سبک زندگی را از آن‌ها یاد بگیریم.

یوسفی با اشاره به اینکه برخی از مردم از سبک زندگی که دین و قرآن سفارش کرده، فاصله می‌گیرند، محور اصلی این مسیر را تهاجم فرهنگی دشمن عنوان کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت کرمانشاه گفت: امروزه بر همگان ثابت شده سبک زندگی دینی به ما استقلال، شرف، مردانگی، عزت، آزادی و اقتدار آموخته است و دشمن به‌خاطر گرفتن این ارزش‌ها، توطئه‌های شوم خود را دنبال می‌کند.

این مقام مسئول ابراز داشت: دشمنان می‌خواهند فرهنگ عفاف و حجاب، فرهنگ ایثار و شهادت را از ما بگیرند تا به اهداف پلید خود برسند.

یوسفی اعلام کرد: فرهنگ، اقتصاد و سیاست دارای سبک هستند و ما هر چه بخواهیم باید از متن دین بگیریم تا به سعادت برسیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به سبک زندگی اسلامی تاکید دارند، عنوان کرد: وقتی از سبک اسلامی فاصله گرفتیم، نشان می‌دهد که این سبک را از غرب گرفته‌ایم.

انتهای پیام/2700/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول