اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان در مجلس:

دفاع مقدس برگرفته از سبک زندگی اسلامی بود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: فرهنگ رضوی فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی است که در دوران دفاع مقدس به وفور نمایان شد.

دفاع مقدس برگرفته از سبک زندگی اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیر خجسته ظهر امروز در همایش علمی ـ پژوهشی خانواده مطلوب در فرهنگ رضوی با اشاره به اینکه انسان در هر شرایطی به دنبال الگوبرداری است، اظهار داشت: در این همایش سیره رضوی در داشتن زندگی مطلوب مطرح شد که باید ما ایرانیان از این سیره به عنوان داشتن زندگی مطلوب بهره بگیریم.

وی بر لزوم ترویج هرچه بیشتر این فرهنگ در جامعه اسلامی تأکید کرد و یادآور شد: فرهنگ رضوی فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی است که در دوران دفاع مقدس نمود یافت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: امروز نیز برای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی باید در زندگی روزمره خود این فرهنگ را ساری و جاری کنیم.

وی اذعان کرد: در دوران دفاع مقدس جوانان ایرانی با تکیه بر فرهنگ اسلامی و رضوی در برابر دشمنان ایستادند و بر شکنجه‌هایی که بر آنها روا شد، به تبعیت از ائمه اطهار (س) صبر کردند.

خجسته بر ضرورت احیای هرچه سریع‌تر فرهنگ رضوی در جوامع کنونی تأکید کرد و ابراز داشت: ما هرچه داریم از سیره و زندگی اهل بیت (ع) است و در این راستا باید بکوشیم زندگی مدرنیته امروز که برگرفته از غرب است، به سبک اسلامی برگردانیم.

وی، مقاومت امروز سوریه و حزب‌الله را در برابر زورگویی‌هایی غرب نمادی از سبک زندگی اسلامی دانست و گفت: اگر امروز در سوریه مسلمانان را می‌کشند و دم نمی‌زنند و حزب‌الله مقاومت 33 روزه‌ای را داشت، همگی حاکی از عزتی است که از سبک زندگی اسلامی عاید آنها شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان احیای سبک زندگی را مزیتی برای آیندگان برشمرد و متذکر شد: نسل آینده جمهوری اسلامی ایران باید بداند که سیره اهل بیت در همه امور راهگشاست و باید از این سیره در همه ابعاد زندگی بهره برد.

انتهای پیام/89003/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول