اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ریگان:

قداست بسیج مرهون دفاع مقدس است

فرماندار ریگان گفت: امروز قداست و طهارت بسیج مرهون ایثار و شهادت‌طلبی‌های بسیجیان دوران دفاع مقدس است که هرگز نباید مورد مصرف سیاسی و صنفی قرار گیرد.

قداست بسیج مرهون دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، مجید اعتمادی صبح امروز در آیین رژه موتوری نیروهای مسلح این شهرستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تفکر بسیجی که ایدئولوژی کارآمد دفاع مقدس بود در مدرسه‌ عشق امام راحل عینیت یافت و تربیت‌یافتگان این مدرسه، زیباترین حماسه‌ها را در تاریخ رقم زدند.

وی افزود: امروز قداست و طهارت بسیج مرهون ایثار و شهادت‌طلبی‌های بسیجیان دوران دفاع مقدس است که هرگز نباید مورد مصرف سیاسی و صنفی قرار گیرد.

اعتمادی تصریح کرد: امروز جوانان غیرتمند ایران اسلامی توانسته‌اند، پله‌های ترقی را طی کنند و وجود این روحیه خودباوری و ایثار در جوانان از دستاوردهای دفاع مقدس است.

فرماندار ریگان با اشاره به بازگشایی مدارس همزمان با هفته دفاع مقدس گفت: جوانان و نوجوانان دانش‌آموز در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و تعیین‌کننده‌ای داشته و با طلایه‌داری در جبهه‌ها و تقدیم هزاران شهید و هزاران جانباز و آزاده طی دوران جنگ تحمیلی دین خود را به اسلام و انقلاب اسلامی به خوبی ادا کردند.

رژه موتوری یگان‌های نظامی در ریگان

امروز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رژه موتوری نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج مستقر در شهرستان ریگان برگزار و در این رژه موتوری یگان‌های مستقر از مقابل سپاه ناحیه مقاومت شهرستان ریگان رژه رفتند.

همچنین ادارات شهرستان ریگان توان لجستیکی خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/80014/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول