اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیاء (ص) عسلویه خبر داد

اجرای 45 برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان عسلویه

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیاء (ص) عسلویه از اجرای بیش از 45 برنامه محوری متنوع در روزهای مختلف هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

اجرای 45 برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، خلیل رفعتی صبح امروز در آیین رژه نیروهای مسلح در عسلویه به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان عسلویه پرداخت و اظهار داشت: با وجود همه تهدیدات 35 ساله در روز شمار انقلاب، بزرگداشت این هفته با شکوه خود پابرجاست و امروز نظام به برکت خون شهداء و نعمت ولایت و رهبری مقام معظم رهبری در اوج اقتدار و سربلندی است و آمادگی این را دارد تا قدرت خود را در تمام عرصه‌ها به نمایش بگذارد.

وی، برنامه‌های هفته دفاع را شامل رژه نیروهای مسلح،برپایی ایستگاه‌های صلواتی، سرکشی از خانواده‌های شهدا، غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، برگزاری نشست‌های سیاسی با موضوع سبک زندگی شهدا و تبیین اقتصاد مقاومتی، افتتاحیه نمایشگاه بهشت خاکی در شهرستان عسلویه و نمایشگاه اینجا فرداست در چاه مبارک، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم و صبحگاه مشترک کارگری عنوان کرد.

رفعتی، دیدار با امام جمعه، برگزاری مسابقه شعر دفاع مقدس، شب خاطره، برگزاری جلسات بصیرتی و تبیین عملیات‌های دفاع مقدس، فضاسازی و سنگربندی مدارس و ادارات و تجلیل از سربازان نمونه و خانواده شهدا را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در عسلویه برشمرد.

وی متذکر شد: برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در نقاط مختلف شهر نیز از جمله برنامه‌های این هفته بوده که با همکاری ادارات و نهادهای عسلویه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیاء(ص) عسلویه با اشاره به برنامه‌های اعلام شده برای برگزاری گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس، عنوان کرد: محوریت برنامه‌های هفته دفاع مقدس آگاه‌سازی جوانان است.

رفعتی با تبیین رویکرد برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان عسلویه یادآور شد: به تصویر کشیدن دوران هشت سال دفاع مقدس، بصیرت‌افزایی و تبیین آرمان‌های شهدا به ویژه برای نسل نوجوان و جوان و توجه بیشتر به کیفی سازی برنامه ها از مسائل مهمی بوده که در اجرای برنامه‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی به صدا درآمدن زنگ ایثار و مقاومت همزمان با زنگ مهر در مدارس را اعلام کرد و گفت: هدف ما از این مراسمات آشنایی نسل جوان با رشادت و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و زنده نگه‌داشتن یاد شهدا است.

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیاء(ص) عسلویه با اشاره به اهمیت برگزاری رژه نیروهای مسلح ابراز داشت: عنوان امروز اقتدار و صلابت است که می‌توان از آن به عنوان نماد وحدت و همدلی در شهرستان نام برد.

رفعتی ادامه داد: در دومین روز از هفته دفاع مقدس که روز دانش، پژوهش و دفاع ملی و ایثار و عمل نامیده شده است، برنامه‌هایی از جمله نشست‌های سیاسی و بصیرتی، افتتاح خانه پدر شهید زارعی و افتتاح پایگاه شهدای خلیج فارس و سخنرانی در مدارس اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول