اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

استقامت و پایداری رمز پیروزی دفاع مقدس بود

امام جمعه رفسنجان گفت: استقامت و پایداری رمز پیروزی دفاع مقدس بود.

استقامت و پایداری رمز پیروزی دفاع مقدس بود

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور پیش از ظهر امروز در آیین رژه یگان‌های مسلح این شهرستان با گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: مردان و زنان زیادی در دوران دفاع مقدس در حاشیه و متن جبهه‌ها خدمت و رضایت امام راحل را تحصیل کردند و این رضایت قطعا رضایت ولی‌عصر (عج) را نیز به دنبال دارد.

وی افزود: امروز روز شکوفه‌ها و رفتن کلاس اولی‌ها به مدرسه برای کسب علم و معرفت است و دانش‌آموزان ما با تلاش و جهاد در راه علم باید رهرو خون شهدا باشند.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه ایمان و استقامت دو عامل سعادت هستند و دل بستن به خدا ایمان را محکم‌تر می‌کند، بیان داشت: شهدا تمام زندگی خود را به رنگ خدا درآورند و زندگی خود را در محور خدا قرار دادند و در عمل ثابت کردند که جز خدا عشقی ندارند.

رمضانی‌پور بیان کرد: ایمان و تقوا ارزش‌های ما را حفظ می‌کند و استقامت و پایداری رمز پیروزی رزمندگان ما در جبهه‌ها بود.

وی با تاکید بر پیروی از ولایت اذعان کرد: کشورهایی همچون مصر که از عنصر ولایت محروم بودند و بهره‌ای از آن نبرده بودند، انقلاب خود را به دست جهان‌خواران سپردند و امروز انقلابیون در زندان و دیکتاتوران بر سر کار آمده‌اند.

وی اذعان داشت: حدود 25 سال از رهبری و ولایت امام خامنه‌ای می‌گذرد و روز به روز بر عزت و عظمت و اقتدار ایشان افزوده می‌شود، زیرا ما مردمی ولایتمدار و در صحنه داریم.

رمضانی‌پور در پایان به فرمایش رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: زنده نگه‌داشتن یاد شهیدان کمتر از خود شهادت نیست، لذا احترام به شهدا و زیارت قبور شهدا توصیه می‌شود.

انتهای پیام/80016/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول