اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در بوشهر مطرح کرد

دفاع مقدس نماد ایمان، ولایت‌مداری و مقاومت ملت ایران اسلامی

نماینده ولی فقیه در بوشهر گفت: دفاع مقدس نماد ایمان، جهاد، ولایت‌مداری، مقاومت و بیداری تاریخ اسلام و ملت ایران اسلامی است.

دفاع مقدس نماد ایمان، ولایت‌مداری و مقاومت ملت ایران اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری صبح امروز در آیین آغاز هفته دفاع مقدس در مراسم رژه نیروهای مسلح استان بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه در اوان طلوع انقلاب اسلامی، ایران اسلامی با جبهه اسلام و ایران‌ستیزی روبه‌رو شد، گفت: در همان اوائل انقلاب اسلامی، جهان استکبار با تهاجم سخت و نظامی، ایران اسلامی را مورد هجوم قرار داد، اما رزمندگان اسلام و نیروهای مسلح با پشتیبانی مردم ولایت‌مدار و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری، شکوه مقاومت تاریخی را به ارمغان آوردند.

وی، دفاع مقدس را موجب نشان دادن اقتدار ایران اسلامی دانست و ادامه داد: دفاع مقدس آغازی برای اوج نیروهای مسلح در تاریخ ایران بود و شروعی برای پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های علم و تکنولوژی نظامی و توانمندی در عرصه‌های مختلف.

نماینده ولی فقیه در بوشهر، توانمندی نیروهای مسلح را در تمامی ابعاد بی‌نظیر دانست و ابراز داشت: نیروهای مسلح در تمامی شاخصه‌های دفاعی دارای توانمندی بالا در حوزه‌های تهاجم، دفاع، صف و میدانی است.

صفایی‌بوشهری، ایمان، تقوا، اخلاق نظامی، دانش و قدرت میدانی را از خصوصیات بارز نیروهای مسلح ایران اسلامی دانست و ابراز داشت: داشتن این ویژگی‌ها در هشت سال دفاع مقدس یک حماسه‌ای آفرید که نشان داد این نیروی پرقدرت به‌ عنوان نیروی مسلح توانمند نظامی در جهان به‌شمار می‌آید.

وی تأکید کرد: نیروهای مسلح استان بوشهر که خط مقدم دفاع مقدس جنوب کشور هستند پیمان می‌بندند که در کنار رهبر معظم انقلاب با تمام وجود از کیان میهن اسلامی، انقلاب اسلامی و اسلام عزیز دفاع می‌کنند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با تشریح گوشه‌هایی از تهاجم نظامی دشمنان در 31 شهریور 1359 یادآور شد: این روز در تاریخ جمهوری اسلامی ایران یادآور شکل‌گیری حماسه عظیمی است که ایران اسلامی و انقلاب اسلامی را از گزند دشمنان کینه‌توز محافظت کرد.

سردار علی رزمجو با بیان اینکه دفاع مقدس موجب به اوج رساندن ملت ایران شد، اضافه کرد: هفته دفاع مقدس یادآور عنایت خداوند در نصرت دادن به لشکریان خدا و خواری قدرت‌های ظالم است.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور خوردن سیلی محکم دشمنان از رزمندگان اسلام است، تأکید کرد: این هفته یادآور ترسیم صراط مستقیم مبارزان و آزادیخواهان است که امروز در بیداری اسلامی امواج آن را مشاهده می‌کنیم.

فرمانده ارشد سپاه استان بوشهر با بیان اینکه قدرت نظام ایران اسلامی در ابعاد مختلف در مقیاس جهانی بی‌نظیر است، عنوان کرد: توان و قدرت نظامی ایران اسلامی در ابعاد سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی در جهان بی‌نظیر است که امروز بخشی از توان و قابلیت‌های نیروهای مسلح، جهاد سازندگی و کسانی که در جبهه‌ها نقش داشته‌اند در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس به منصه ظهور گذاشته شده است.

در این مراسم، یگان‌های شرکت‌کننده به همراه سلاح‌های سخت افزاری ساخته شده در صنایع دفاعی در مراسم از مقابل جایگاه مسئولان استان رژه رفتند و بخشی از توان و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول