اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

ایران به پشتوانه دفاع مقدس در اوج قدرت است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: امروز به واسطه حماسه‌های جاویدان هشت سال دفاع مقدس، نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و صلابت است.

ایران به پشتوانه دفاع مقدس در اوج قدرت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی استادحسینی پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح یگان‌های نمونه مستقر در استان سمنان که با حضور نماینده ولی‏فقیه استان سمنان، استاندار سمنان، ائمه جمعه و جماعات، مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خانواده ایثارگران، جانبازان و شهدا برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: دشمن به واسطه همان حماسه امروز جرأت تعرض به کشور از طریق هوایی، زمینی و دریایی را ندارد.

وی افزود: اگر امروز خطایی از دشمن سر بزند جمهوری اسلامی طومار او را در همان لحظه نخست در هم خواهد پیچید و دشمنان بدانند که قدرت نظامی و موشکی ایران تمام اهداف آنها را زیر برد خویش دارد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار کرد: مرزهای شرق، غرب، شمال و جنوب کشور زیر پای رزمندگان و دلیرمردان است.

استادحسینی گفت: اقتدار امروز نشأت گرفته از دفاع مقدس است، دفاع مقدسی که شیرمردان با دست خالی در برابر دشمنان قسم خورده و تا بن دندان مسلحشان ایستادند.

وی تصریح کرد: دشمنان امروز مأیوس‏تر از همیشه هستند؛ چرا که نظام و انقلاب به فرمانروایی امام خامنه‌ای با اقتدار ایستاده است و لحظه‌ای از ارزش‌های مقدس خویش عقب‌نشینی نخواهد کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: همان ‏طور که امام خامنه‌ای ‌ فرمودند «ما یاد گرفته‌ایم که نه کسی را مورد ظلم قرار دهیم و نه زیر بار ظلم برویم» و این شاخصه انقلاب ماست که از اباعبدالله‌ الحسین (ع) به ارث برده‌ایم.

استادحسینی بیان کرد: دشمنان و در رأس آنها آمریکا و صهیونیسم بدانند امروز آماده‌تر از هر زمانی برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام هستیم و گوش جانمان به سخنان مولای زمان‏مان امام خامنه‌ای است.

وی افزود: نمایش حماسه اقتدار امروز به دشمنان می‌گوید که ما ملت عاشورا و حسینیم و نه زیر بار ظلم خواهیم رفت و نه به احدی ظلم خواهیم کرد.

انتهای پیام/2249/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول