اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خبر داد

برگزاری 220 برنامه هفته دفاع مقدس در خرمشهر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: 220 برنامه هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری 220 برنامه هفته دفاع مقدس در خرمشهر

عادل فرهانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: به‌مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی در قالب اختصاصی و عمومی برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

وی افزود: در نخستین روز از این هفته فرماندهان نیروهای مسلح و اعضای شورا تامین به دیدار امام جمعه این شهرستان خواهند رفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر ادامه داد: آغاز رقابت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف، شرکت منتخب پایگاه دریایی در رژه استان خوزستان، برپایی نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی و برگزاری نمایش صحنه‌ای دفاع مقدس و نمایش خیابانی از برنامه‌های آغازین روز هفته دفاع مقدس در خرمشهر است.

فرهانیان تصریح‌ کرد: برگزاری صبحگاه مشترک دانش‌آموزی و نواخته شدن زنگ دفاع مقدس در مدارس، سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و همایش تبیین جایگاه ولایت فقیه نیز در دومین روز از این هفته برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خاطرنشان‌ کرد: نشست هیئت منتظران موعود، برپایی همایش خاطره‌گویی، برگزاری محافل خاطره‌گویی، غبارروبی مزار شهدای خرمشهر و جزیره مینو، برگزاری یادواره شهدا و همچنین اولین نکوداشت سالگرد شهید جهان‌آرا در مسجد جامع خرمشهر نیز در این هفته اجرا می‌شود.

فرهانیان گفت: رژه پنجم مهرماه که با حضور نیروهای مسلح آبادان و خرمشهر برگزار و همایش پیاده‌روی خانوادگی در جاده ساحلی خرمشهر نیز از برنامه‌های ششمین روز هفته دفاع مقدس خواهد بود.

وی اضافه‌کرد: سرکشی از حلقه‌های صالحین ادارات نیز از برنامه‌های آخرین روز هفته دفاع مقدس در خرمشهر خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خاطرنشان‌ کرد: در مجموع 220 برنامه در قالب متمرکز، نیمه‌متمرکز و غیرمتمرکز در این شهرستان برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/72008/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول