اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان خبر داد

اجرای 133 برنامه هفته دفاع مقدس در آبادان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس، سپاه آبادان با همکاری تمامی ادارات و سازمان‌ها 133 برنامه مختلف فرهنگی را برگزار خواهد کرد.

اجرای 133 برنامه هفته دفاع مقدس در آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، عادل عساکره ظهر امروز در نشست خبری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره 4 هزار شهید آبادان اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند بدون اینکه کوچک‌ترین انتظاری داشته باشند.

وی ادامه داد: امیدوارم با کاری ارزشی توسط اهل قلم یاد و خاطره این عزیزان گرامی داشته شود و راه آنان همچنان پر رهرو باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان تصریح کرد: در جلسه هماهنگی که به ریاست فرماندار آبادان برگزار شد برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس پنج کمیته منصوب کردیم تا یک حرکت ارزشی و در خورشان در شهر آبادان انجام شود.

عساکره افزود: این کمیته‌های پنج‌گانه شامل کمیته فرهنگی است که دبیر این کمیته شهرداری آبادان خواهد بود.

وی ابراز داشت: کمیته نیروهای مسلح نیز در دستور کار قرار داده شد که مسئولیت آن بر عهده سپاه آبادان خواهد بود و کمیته ایثارگران را نیز بنیاد شهید و جانبازان آبادان در دست خواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان مسئولیت روابط عمومی این ستاد را بر عهده صدا و سیمای مرکز آبادان خواند و عنوان کرد: امیدوارم که با تقسیم وظایف انجام شده، هفته دفاع مقدس به خوبی پاس داشته شود.

عساکره در پایان خاطرنشان کرد: ماحصل پیشنهادات در این خصوص حدود 133 برنامه شد که 25 برنامه کلی توسط ادارات و سازمان‌ها در شهر آبادان و برگزاری سایر برنامه‌ها بر عهده ناحیه مقاومت بسیج آبادان خواهد بود.

انتهای پیام/72013/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول