اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان خبر داد

آمادگی پلیس برای بازگشایی مدارس در زنجان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به نزدیک شدن ایام بازگشایی مدارس گفت: پلیس با همکاری دیگر ارگان‌ها در حال فراهم‌سازی محیط شهری برای حضور دانش‌آموزان در مدارس است.

آمادگی پلیس برای بازگشایی مدارس در زنجان

مقصود شمس‌آذر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای بازگشایی مدارس استان زنجان اظهار داشت: پلیس برنامه‌هایی را در این راستا با همکاری دیگر ارگان‌ها اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ایام بازگشایی مدارس در دو مرحله عملیاتی می‌شود، افزود: این برنامه‌ها در دو مرحله از تاریخ 30 شهریور ماه تا 15 مهر ماه و از 15 مهر ماه تا پایان سال تحصیلی اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان به اجرای سفت و سخت قوانین راهنمایی و رانندگی در اطراف مدارس اشاره و تصریح کرد: اجرای قوانین در مرحله نخست با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.

وی بر استفاده از همه نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی در ایام بازگشایی مدارس تاکید کرد و افزود: از این نیروها برای روان‌سازی ترافیک شهری در روزهای نخست بازگشایی مدارس استفاده می‌شود.

شمس‌آذر ایمن‌سازی اطراف مدارس را از دیگر اهداف پلیس در ایام بازگشایی مدارس عنوان و اضافه کرد: ایجاد امنیت در این مناطق را نیروی انتظامی بر عهده دارد که در این راستا برنامه‌هایی را هم تعریف و عملیاتی می‌کند.

وی به برگزاری جلسات متعدد با ارگان‌های ذیربط در مورد بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: پلیس جلساتی را با شهرداری و آموزش و پرورش به مناسبت بازگشایی مدارس برگزار کرده و تمهیدات لازم برای این بازگشایی در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از برنامه پلیس راهنمایی و رانندگی برای کنترل سرویس‌های مدارس خبر داد و افزود: سرویس مدارس به لحاظ رانندگان و خودروهای مورد استفاده توسط پلیس کنترل و نظارت می‌شوند.

وی به هماهنگی ایجاد شده با شهرداری زنجان به مناسبت بازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود:‌ با شهرداری زنجان برای خط‌کشی معابر و نصب علائم راهنمایی و رانندگی توافق و هماهنگی شده است.

انتهای پیام/73004/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول