اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماهه نخست سال جاری

بیرجندی‌ها 58 هزار بار با مرکز فوریت‌های پلیس تماس گرفتند

فرمانده نیروی انتظامی بیرجند گفت: در شش ماهه نخست امسال بیرجندی‌ها 58 هزار و 459 بار با مرکز فوریت‌های پلیس تماس گرفتند.

بیرجندی‌ها 58 هزار بار با مرکز فوریت‌های پلیس تماس گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن شجاعی‌نصب صبح امروز در نشست خبری نیروی انتظامی بیرجند ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) اظهار داشت: برقراری نظم و امنیت از وظایف مهم نیروی انتظامی است.

وی با بیان این‌که تلاش برای اجرای این مهم و خدمت‌گزاری به مردم شهرستان بیرجند ادامه دارد، افزود: افزایش جمعیت با افزایش جرم رابطه مستقیم دارد.

وجود شهرک‌های اقماری سبب افزایش جمعیت است

فرمانده نیروی انتظامی بیرجند تصریح کرد: مرکز استان خراسان جنوبی به سبب خشکسالی‌ها، مهاجرت به این شهرستان، وجود شهرک‌های اقماری و اجرای طرح مسکن مهر دچار افزایش جمعیت شده است.

شجاعی‌نصب با بیان این‌که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده وضعیت قابل قبولی در شهرستان حاکم است، اذعان داشت: در شش ماهه نخست سال جاری مردم 58 هزار و 459 بار با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس گرفته‌اند.

وی از افزایش 22 درصدی این تماس‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و یادآور شد: این امر نشان از اعتماد بیشتر مردم به پلیس است.

عملیاتی شدن 27 هزار تماس پلیسی در بیرجند

فرمانده نیروی انتظامی بیرجند با اشاره به مجموع تماس‌های گرفته شده با مرکز فوریت‌های پلیسی ادامه داد: از این تعداد 26 هزار و 845 مورد عملیاتی شده است.

شجاعی‌نصب با بیان این‌که امروز مردم رابطه خوبی با پلیس 110 دارند، متذکر شد: همکاری مردم، حضور میدانی ماموران، عکس‌العمل مردم و ماموران فضا را برای مجرمان ناامن کرده است.

انتهای پیام/69010/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول