اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس خبر داد

دستگیری اراذل و اوباش بومهن با تیراندازی پلیس/ اشرار در خیابان چرخانده شدند

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری اراذل و اوباش بومهن با تیراندازی پلیس خبر داد و گفت: اشرار پس از دستگیری، در خیابان چرخانده شدند.

دستگیری اراذل و اوباش بومهن با تیراندازی پلیس/ اشرار در خیابان چرخانده شدند

مهیار رستگاری امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران به دستگیری افراد سابقه‏دار در حوزه شرارت اشاره کرد.

وی افزود: اراذل و اوباش بنامی در منطقه داشتیم که باعث سلب آرامش اهالی بومهن شده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس اضافه کرد: پس از شناسایی مخفی‏گاه این افراد که سابقه شرارت‏های فراوانی از آنها وجود دارد، مأموران پلیس به دستگیری آنها اقدام کردند.

رستگاری ادامه داد: روزی که این افراد اقدام به قدرت‏نمایی و شکستن شیشه منازل کرده و باعث رعب و وحشت و انجام اعمال مجرمانه پی در پی در منطقه موسوم به ترک‏آباد بومهن شده بود، بلافاصله با اعزام نیروهای انتظامی در محل و پس از تیراندازی توانستیم این دو نفر را با میانگین سنی 25 تا 30 سال دستگیر کنیم.

وی افزود: با هماهنگی و دستور مقام قضایی، اقدام به چرخاندن این افراد در محل وقوع جرم کردیم و موفق شدیم ابهت آنها را بشکنیم تا درس عبرتی برای افرادی شود که این دو را الگوی خود می‏‏دانستند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: با هماهنگی دادسرای ویژه‏ای که برای برخورد با این جرایم در نظر گرفته شده است، این دو شرور هم‏اکنون در زندان به سر می‏برند.

انتهای پیام/2568/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول