اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی پردیس خبر داد

دستگیری سارقان ویلا در پردیس / تیراندازی پلیس 4 سارق را زمین‏گیر کرد

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری سارقان ویلا در پردیس خبر داد و گفت: تیراندازی پلیس، چهار سارق را در این شهرستان زمین‏گیر کرد.

دستگیری سارقان ویلا در پردیس / تیراندازی پلیس 4 سارق را زمین‏گیر کرد

مهیار رستگاری در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: دستگیری چهار سارق ویلا در شهرستان پردیس به همت مأموران نیروی انتظامی انجام شد.

وی افزود: این سارقان که در سطح شهرستان پردیس اقدام به سرقت ویلاهای خالی از سکنه می‏کردند، از پراکندگی ویلاها استفاده کرده بودند و اقدامات مجرمانه خود را انجام می‏دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس اضافه کرد: این افراد پس از ورود به این منازل، اقدام به سرقت تمام وسایل این ویلاها می‏کردند که با شناسایی این افراد، هنگام دستگیری آنها به مأموران پلیس یورش بردند و کار را کمی سخت کردند.

رستگاری ادامه داد: در ادامه با تیراندازی انجام شده، مأموران پلیس موفق به دستگیری این افراد شدند و در این بین به لطف خدا هیچ‏‎کس زخمی نشد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: این چهار سارق که بین 20 تا 30 سال سن دارند، از سارقان خبره بودند که تحویل مراجع قضایی شدند.

رستگاری ادامه داد: به صاحبان ویلاها توصیه می‏کنیم ضریب امنیتی ملک خود را بالا برده و آنها را به دوربین‏های مدار بسته مجهز کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: به‏کارگیری این دوربین‏ها سود فراوانی دارد و برای پلیس و شناسایی سارقان بسیار راه‏گشا خواهد بود.

رستگاری اضافه کرد: صاحبان ویلاها باید از نگهبان محله استفاده کنند و با پلیس در تماس باشند؛ چراکه پلیس هر چه کشفیات و دستگیری دارد، مدیون زحمات و تماس‏های مردم و شهروندان پردیسی است.

وی تصریح کرد: پلیس به تنهایی نمی‏تواند امنیت را برای مردم به ارمغان بیاورد؛ مگر اینکه مردم در کنار پلیس باشند و ما این افتخار را داریم که خدمت‏گزار مردم باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: هر چه مردم بیشتر با پلیس در تماس باشند، این نیرو قدرت و توان بیشتری برای انجام وظایفش خواهد داشت.

انتهای پیام/2568/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول