اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس پلیس امنیت عمومی مازندران صادر شد

هشدار پلیس مازندران به دفاتر تورهای سیاحتی گردشگری

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مازندران با هشدار به دفاتر خدمات مسافرتی از آنان خواست برای ایجاد امنیت اجتماعی و اخلاقی همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.

هشدار پلیس مازندران به دفاتر تورهای سیاحتی گردشگری

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسن تقوی افزود: دفاتر خدمات مسافرتی و تورهای سیاحتی و گردشگری برای ایجاد امنیت اجتماعی و اخلاقی باید با نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: اعزام تور دانشجویی حتماً باید با مجوز کتبی از دانشگاه مربوطه و مجوز از سازمان گردشگری باشد و تاریخ و محل اجرای تور، مشخصات راهنما و لیدر تور و تمامی افراد شرکت‌کننده در تور کتباً با مجوز سازمان گردشگری مشخص شده باشد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مازندران مسئولیت هرگونه عواقب و تخلف در تور را برعهده لیدر تور و دفتر خدمات مسافرتی اعزام‌کننده تور دانست و افزود: افراد از به همراه داشتن حیوانات از جمله سگ، میمون و امثال آن در تور خودداری کنند.

تقوی با بیان اینکه باید از مختلط بودن دختر و پسر در داخل اتوبوس و مجالس، مهمانی‌ها و نشست‌ها خودداری شود، خاطرنشان کرد: پذیرایی بانوان با خواهران بوده و از پخش هرگونه فیلم و موسیقی غیرمجاز ممنوعه در حین اجرای تور خودداری می‌شود.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مازندران رعایت حجاب و شئونات اسلامی و ضوابط و مقررات توسط متصدی، کارکنان و شاغلان دفاتر خدمات مسافرتی و لیدر تورها و کلیه افراد تور را الزامی دانست و افزود: باید در تورها از به همراه داشتن افراد با وضع زننده و بدحجاب خودداری شود.

انتهای پیام/2296/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول