اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان:

خدمت به زائران امام رضا (ع) افتخار پلیس سمنان است

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان، با اشاره به حجم گسترده تردد مسافران مشهدالرضا (ع) از جاده‏‌های این استان، خدمت به زائران امام همام را افتخار مأموران پلیس دانست.

خدمت به زائران امام رضا (ع) افتخار پلیس سمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، علی‏‌اکبر سلیمانیان پیش از ظهر امروز در نشست مشترک مأموران پلیس سمنان، با تبریک دهه کرامت و فرارسیدن سال‏روز ولادت امام رضا (ع)، به حجم گسترده تردد مسافران مشهد از جاده‏‌های استان سمنان، اشاره و تصریح کرد: مأموران پلیس خدمت به زائران امام هشتم (ع) را افتخار خود می‏‌دانند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان در بخش دیگری از سخنانش هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و بر معرفی دستاوردهای دوران جنگ تحمیلی به اقشار مختلف به ویژه نسل جوان کشور تأکید کرد.

سلیمانیان همچنین با اشاره به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، از آمادگی پلیس در راستای تأمین نظم برای دانش‌‏آموزان به تداوم این شور و شوق کمک می‌‏کند.

این مسئول انتظامی با تأکید بر استفاده خانواده‌‏ها از سرویس‌‏های مورد تایید، افزود: رانندگان این سرویس‌‏ها نیز در سطح استان سمنان توسط پلیس آموزش دیده و صلاحیت آنان در این خصوص تایید می‏‌شود.

در پایان این مراسم، یگان‏های نمونه انتظامی استان سمنان با رژه‌‏ای مقتدر و پرصلابت، آمادگی خود را در دفاع از ارزش‌‏های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/2249/ی20/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول