اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهر ارمغانخانه:

200 میلیون تومان اعتبار برای زیباسازی ارمغانخانه نیاز است

شهردار شهر ارمغانخانه گفت: اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان برای زیباسازی شهر ارمغانخانه مورد نیاز است.

200 میلیون تومان اعتبار برای زیباسازی ارمغانخانه نیاز است

احمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ارمغانخانه جزو شهرهای جدیدالتاسیس است که باید بافت روستایی آن به چهره شهری تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد پایه شهر ارمغانخانه دامپروری و کشاورزی است، تبدیل آن به چهره شهری زمان‌بر می‌شود، تصریح کرد: نصب مبلمان شهری، فضای سبز و نیمکت در زمینه زیباسازی شهر ارمغانخانه مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار شهر ارمغانخانه با بیان اینکه در سال گذشته 60 میلیون تومان برای زیباسازی شهر ارمغانخانه هزینه شده است، یادآور شد: نصب جدول، خط‎کشی معابر، رنگ‎آمیزی جداول و نصب تابلوها از جمله اقداماتی است که در این شهر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه زیباسازی شهر ارمغانخانه اقداماتی صورت گرفته است اما ناقص است، خاطرنشان کرد: در سال‎جاری زیباسازی این شهر در اولویت شهرداری ارمغانخانه است.

محمدی با بیان اینکه حدود 200 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل زیباسازی شهر ارمغانخانه مورد نیاز است، یادآور شد: بعید است این اعتبار برای شهر تامین شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سه باب پارک برای شهر ارمغانخانه در نظر گرفته شده است که جزو مبلمان شهری محسوب می‌شود، ادامه داد: این پارک‌ها هم جلوه شهر را تغییر داده و هم محلی برای تفریح مردم به شمار می‌رود.

شهردار شهر ارمغانخانه با بیان اینکه شهر بدون فضای سبز همچون شهر ارواح است، تاکید کرد: مسئولان باید به جای بحث‌های حاشیه‌ای به فکر مردم باشند.

وی با اشاره به اینکه عبور احشام از داخل شهر از جمله مباحث مورد توجه در این شهر به شمار می‌رود، اضافه کرد: درآمد جایگزینی برای ساکنان شهر ارمغانخانه ایجاد نشده است.

محمدی با بیان اینکه موضوع خروج احشام از داخل شهر ارمغانخانه حدود دو سال است که پیگیری می‌شود، تصریح کرد: در این زمینه با مشکل زیرساخت‌ها مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه زمین مورد نیاز برای نگهداری دام‌ها در شهر ارمغانخانه تامین شده است اما زیرساخت‌ها هنوز فراهم نیست، افزود: نمی‌توان از مردم انتظار داشت که زیرساخت‌ها را خود فراهم کنند و این ظلم در حق آنها محسوب می‌شود.

شهردار شهر ارمغانخانه تاکید کرد: شهر شدن یک منطقه هنر نیست بلکه باید کارهای اصولی در آن منطقه صورت گیرد و شهرداری به تنهایی قادر به اجرای همه کارها نیست.

انتهای پیام/73006/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول