اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گرگان:

کمیسیون توسعه و سرمایه‎گذاری مردمی در شهرداری ایجاد می‎شود

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان از ایجاد کمیسیون توسعه و سرمایه‌گذاری‎های مردمی و کمیسیون خدمات شهری و فضای سبز در شهرداری گرگان خبر داد.

کمیسیون توسعه و سرمایه‎گذاری مردمی در شهرداری ایجاد می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ناصر گرزین عصر امروز در یازدهمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: نیازمندی‎های شهرستان گرگان با تشکیل کمیسیون‎ها بررسی می‎شوند.

2 برابر شدن بودجه از طریق جذب سرمایه‎گذار

گرزین بیان داشت: با ایجاد کمیسیون توسعه و سرمایه‎گذاری‎های مردمی قصد داریم برای دو برابر شدن بودجه سرمایه‎گذارانی را به شهر گرگان بیاوریم تا مدیریت شهر با کمک مردم اداره شود.

وی ایجاد کمیسیون خدمات شهری و فضای سبز را یکی از نیازهای ضروری و آنی شهر گرگان برشمرد و اذعان کرد: هدف از راه‎اندازی این کمیسیون مرتفع کردن نقایص موجود در شهر است که این کار با قوت بیشتری دنبال خواهد شد.

«روز گرگان» میثاقی دوباره برای آبادانی و توسعه همه‎جانبه شهر گرگان

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان از دست‎اندرکاران برگزاری برنامه روز گرگان تشکر کرد و گفت: گرامیداشت این روز میثاقی دوباره برای آبادانی و توسعه همه‎جانبه شهر گرگان است.

گرزین با بیان اینکه گرگان رنگین‎کمانی از اقوام مختلف است، یادآور شد: این ظرفیت می‎طلبد که با همدلی و موهبت بیشتری برای توسعه پایدار گرگان انجام وظیفه کنیم و روز گرگان یکی از روزهای ایجاد تعامل و همدلی است.

وی با بیان اینکه گرگان برای همه شهروندان گرگانی است، خاطرنشان کرد: گرگان سرزمین مردان بزرگ است که همه به آن افتخار می‎کنیم و شورای چهارم باید بتواند آنچه در خور و شأن مردم این شهرستان است، ایجاد کند.

راهبرد دوره چهارم انسجام و همدلی است/ تا پایان دوره 13 نفره هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر اینکه راهبرد دوره چهارم انسجام و همدلی است، بیان داشت: شورای چهارم با قوت، انسجام و همدلی آغاز شده است و این شورای 13 نفره تا پایان دوره به صورت 13 نفره باقی خواهد ماند.

در پایان یازدهمین جلسه علنی شورا اعضا تصمیم گرفتند تا به منظور انتخاب شهردار گرگان مبادرت به تشکیل جلسه‎ای غیرعلنی کنند تا موضوع با حساسیت بیشتری دنبال شود.

انتهای پیام/83001/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول