اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور کتابخانه‌های عمومی نقده خبر داد

پرداخت بیش از 100 میلیون ریال بدهی شهرداری نقده به کتابخانه‌های آذربایجان غربی

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی نقده از دریافت بیش از 100 میلیون ریال بابت بدهی سال 91 شهرداری نقده به حساب امور کتابخانه‌های آذربایجان غربی خبر داد.

پرداخت بیش از 100 میلیون ریال بدهی شهرداری نقده به کتابخانه‌های آذربایجان غربی

زکیه لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: شهرداری نقده با پرداخت 100 میلیون و 474 هزار ریال، بدهی خود را از بابت نیم درصد شش ماه دوم سال 91 پرداخت کرد.

وی به پیگیری‌های مکرر انجمن کتابخانه‌های عمومی در ارتباط با تسویه بدهی‌ شهرداری شهرستان نقده اشاره کرد و گفت: با واریز به موقع بدهی شهرداری به حساب کتابخانه‌ می‌توان به شکل بهتری در ارائه خدمات و توسعه کتابخانه‌ها و تجهیز آن‌ها اقدام کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی نقده تصریح کرد: به دنبال تشکیل جلسات متعدد در این زمینه مقرر شده است از این پس مبالغ مربوط به هر ماه تا پانزدهم ماه بعد به صورت کامل به حساب انجمن واریز شود.

وی میزان کل مبلغ دریافتی کتابخانه نقده را بیش از 149 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این مبالغ بابت تسویه سهم نیم درصد سال 91 شهرداری نقده دریافت شده و تاکنون 149 میلیون و 423 هزار ریال از این بابت به حساب انجمن کتابخانه واریز شده است.

لطفی بر لزوم پرداخت به موقع بدهی‌های شهرداری و تسویه آن تأکید کرد و افزود: کتابخانه‌ها از مهم‌ترین نیاز فرهنگی جوانان امروز است و تغذیه روح آنان مستلزم وجود کتابخانه‌هایی مجهز با امکانات روز دنیا است که این امر نیز بدون تأمین بودجه لازم کتابخانه‌ها محقق نمی‌شود.

انتهای پیام/61006/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول