اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری زنجان:

راه و شهرسازی تعهدات مالی خود را به شهرداری پرداخت نکرده است

معاون امور عمرانی شهرداری زنجان گفت: راه و شهرسازی زنجان تعهدات مالی خود را به شهرداری پرداخت نکرده است.

راه و شهرسازی تعهدات مالی خود را به شهرداری پرداخت نکرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اصغر عزیزی عصر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان زنجان، اظهار داشت: عدم پرداخت تعهدات اعتباری توسط راه و شهرسازی  زنجان موجب کند شدن عملیات اجرایی پل سیدالشهداء شده است.

وی به پل غیر هم سطح سیدالشهداء زنجان اشاره کرد و افزود: این پل غیر هم سطح نیازمند اعتبارات مالی مناسب برای تکمیل و راه‌اندازی است.

معاون امور عمرانی شهرداری زنجان با بیان اینکه اداره راه و شهرسازی زنجان متعهد شده است که مبلغ 80 میلیارد ریال به شهرداری برای تکمیل این پل کمک کند، اظهار داشت: در حال حاضر این اتفاق رخ نداده است.

وی به تعهدات راه و شهرسازی اشاره کرد و افزود: به غیر از تعهد کمک 80 میلیارد ریالی تعهدات سال گذشته نیز از سوی راه و شهرسازی انجام نشده است.

عزیزی با بیان اینکه طبق آخرین برآوردها هزینه کامل احداث ل نزدیک به 250 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: از این میزان شهرداری زنجان تعهدات گذشته مالی خود را برای این ل هزینه کرده است.

معاون امور عمرانی شهرداری زنجان پیشرفت مناسب فیزیکی پروژه را نیازمند تامین اعتبارات لازم دانست و تاکید کرد: باید نسبت به تامین اعتبارات مورد نیاز تلاش کرد.

وی با بیان اینکه 130 میلیارد ریال هزینه تملک‌های این پروژه بوده است، افزود: هزینه تملک‌های، بار مالی زیادی در این پروژه ایجاد کرده است.

عزیزی با اشاره به روند اجرایی این پروژه در شهر زنجان، اظهار داشت: تلاش برای بهره‌برداری از زیر گذر این پل در آینده نزدیک ادامه دارد.

معاون امور عمرانی شهرداری زنجان با بیان اینکه تلاش می‌شود از زیر گذر این پل برای تسهیل بار ترافیکی شهر در آن نقطه بهره‌برداری شود، اظهار داشت: راه‌اندازی هر دو محور زیر‌گذر برای تردد ترافیکی در دستور کار است.

وی به هزینه‌های اجرایی این پروژه اشاره کرد و یادآور شد: طبق برآورد صورت گرفته 120 میلیارد ریال هزینه‌های اجرایی این پروژه برآورد شده است.

عزیزی از وجود مشکلاتی در تملک‌های این پروژه خبر داد و تاکید کرد: در ضلع جنوب غربی پروژه در تملک برخی از قطعات دچار مشکلاتی هستیم.

معاون امور عمرانی شهرداری زنجان با بیان اینکه 6 پلاک در این ضلع برای تملک وجود دارد، افزود: تملک این قطعات با همکاری صاحبان آن میسر خواهد بود.

وی بروز برخی هزینه‌های جدید در این پروژه را یادآور شد و گفت: این پروژه با ایجاد هزینه‌های ناخواسته مواجه بوده که هزینه اجرایی آن را افزایش داده است.

عزیزی با بیان اینکه همه تلاش‌ها برای بهره‌برداری از این پل انجام می‌شود، افزود: در طی سال جاری نسبت به بهره‌برداری از این پل اقدام می‌شود.

انتهای پیام/73007/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول