اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر گرگان:

سه گزینه کرسی شهرداری برنامه ندارند/ صادقلو محتمل‌ترین گزینه برای شهرداری

عضو شورای شهر گرگان گفت: هیچکدام از سه گزینه مطرح شده برای تکیه زدن بر کرسی شهرداری گرگان برنامه ندارند، اما شانس صادقلو برای انتخاب بیشتر است.

سه گزینه کرسی شهرداری برنامه ندارند/ صادقلو محتمل‌ترین گزینه برای شهرداری

عبدالرضا چراغ‌علی که به دلیل عدم حضور وی جلسه انتخاب شهردار گرگان روز گذشته برگزار نشد و به امروز موکول شد در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: هیچکدام از سه گزینه مطرح شده برای تکیه زدن بر کرسی شهرداری گرگان برنامه ندارند.

وی ادامه داد: در هفته‎های گذشته که جلسات بررسی گزینه‎ها با حساسیت بالا و به صورت غیرعلنی برگزار شد هیچ نکته مهم و قابل توجهی بیان نشد و تمام سوالات اعضا از گزینه‎ها در سطح سوالات عمومی بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: انتخاب شهردار مرکز استان از حساسیت بالایی برخوردار است و نباید با سرعت و بدون ارائه برنامه از سوی گزینه در حال بررسی، به او رای داد.

چراغ‌علی بیان کرد: بررسی که در زمان 45 دقیقه‎ای و با طرح سوالات عمومی و عدم برنامه مناسب از سوی گزینه مطرح برای ابعاد گوناگون شهر انجام شود، من به عنوان عضو شورا چطور می‎توانم تصمیم مناسبی را برای انتخاب اتخاذ کنم؟

با رای‎گیری به این سرعت برای شهردار گرگان مخالفم

وی افزود: من با رای‎گیری به این سرعت برای شهردار گرگان مخالفم و نمی‎دانم دلیلش چیست که می‎خواهند به این سرعت رای‎گیری شود.

چراغ‌علی تاکید کرد: به نظر من باید مدت زمانی را برای گزینه‎ها مشخص کنیم تا برای مثال ظرف یک هفته برنامه‎ای منسجم، مناسب و مدون برای ابعاد گوناگون توسعه شهر و خدمت به مردم  را به شورا ارائه دهند تا بدانیم به چه کسی و به کدام برنامه رای بدهیم.

شانس حسین صادقلو برای پیروزی در انتخاب شهردار بیشتر است

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: به نظر من از این سه گزینه شانس حسین صادقلو برای پیروزی در انتخاب شهردار بیشتر است و گمان من این است که در جلسه فردا نیز رای خواهد آورد.

چراغ‌علی گفت: صادقلو درحال حاضر رای هفت نفر از اعضا را به همراه خود دارد که ناصر گرزین، صفرعلی پایین‎محلی، نبی‎الله هزارجریبی و مهران فدوی چهار نفر از این هفت نفر هستند.

وی افزود: زهرا نورا و محمدابراهیم جرجانی نیز اعلام کرده‎اند که به حسین صادقلو رای خواهند داد.

چراغ‌علی ادامه داد: محمدرضا سبطی نیز در حال حاضر سه رای از اعضا یعنی خودش، سیدمحمد قدس‎مفیدی و اسدالله کبیر دارد.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: من و آقای کلاتی تا به این لحظه برای انتخاب از بین این سه‎ گزینه هنوز به نتیجه‎ای نرسیده‎ایم.

با صادقلو به عنوان شهردار گرگان مخالفم

چراغ‌علی اعلام کرد: در بین اعضای فعلی شورای شهر گرگان من به حسین صادقلو بسیار نزدیکتر و صمیمی‎تر هستم و با وی سابقه کاری زیادی را نیز دارم و با اینکه می‎دانم صادقلو انتخاب می‎شود ولی با انتخاب حسین صادقلو به عنوان شهردار گرگان مخالفم.

وی افزود: دلیل مخالفت من هم این است که صادقلو همانند بقیه برنامه‎ای ارائه نداده است.

عضو شورای شهر متذکر شد: وی هیچ برنامه‎ای برای بودجه، ترافیک شهر، حاشیه‌نشینی گرگان، به نتیجه رساندن طرح جامع شهری، تصمیم برای تپه هزارپیچ، وضعیت کمربندی گرگان و بسیاری مسائل دیگر ارائه نکرده است.

چراغ‌علی در پایان افزود: من حس می‎کنم جبر خاصی بر تعدادی از اعضای شورا دیکته می‎‎شود که اصلا این موضوع مناسب نیست.

انتهای پیام/83004/غ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول