اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستور جلسه آینده شورای شهر تبریز انتخاب شهردار اعلام شد

شرایط ارائه برنامه کاندیداهای تصدی پست شهرداری تبریز در شورا

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز شرایط ارائه برنامه از سوی کاندیداها برای تصدی پست شهرداری تبریز در شورا را اعلام کرد و گفت: این اعلام باید به عنوان یک درخواست و آمادگی به امضای پنج نفر از اعضای شورا برسد.

شرایط ارائه برنامه کاندیداهای تصدی پست شهرداری تبریز در شورا

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، شهرام دبیری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دستور جلسه شورای شهر تبریز از جلسه آینده انتخاب شهردار خواهد بود.

وی شرایط ارائه برنامه از سوی کاندیداها برای تصدی پست شهرداری تبریز در شورا را اعلام کرد و افزود: این اعلام باید به عنوان یک درخواست و آمادگی به امضای پنج نفر از اعضای شورا برسد.

دبیری با بیان اینکه مطرح شده برخی اعضا برای شهرداری تبریز اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: این اعلام آمادگی‌ها در حد شنیده بود و باید اعلام رسمی شده و به تایید پنج نفر از 21 نفر اعضای شورای تبریز برسد و صحن شورا به ارائه برنامه بپردازد.

وی با بیان اینکه شهردار کلانشهر تبریز اگر از اعضای شورا انتخاب نشود بهتر است، اظهار کرد: این مورد منع قانونی ندارد و اگر شهردار خارج از اعضای شورا انتخاب شود بهتر و مفید خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در پاسخ به این سئوال که چرا در دو ماه گذشته اعضای شورای شهر تبریز همانند شوراهای دیگر به رایزینی و انتخاب شهردار اقدام نکرده‌اند، افزود: در دو ماه قبل از آغاز به کار شورای اسلامی اعضای شورا مشغول رایزنی و انتخاب هیئت رئیسه بودند.

دبیری انتخاب شورا یاری، حاشیه‌نشینی، بافت فرسوده، انتقال پادگان و زندان به خارج از شهر، کنترل ترافیک، آلودگی هوا، راه‌اندازی مترو را جزو اولویت‌های شورای شهر اعلام و اظهار امیدواری کرد، انتقال زندان و پادگان تبریز در عمر شورای چهارم محقق شود.

انتهای پیام/60002/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول