اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات بسکتبال با ویلچر جشنواره امام رضا(ع)

ایثار قم از سد شهرداری آمل گذشت

بسکتبالیست‌های جانباز و معلول ایثار قم دومین پیروزی خود در مسابقات بسکتبال با ویلچر جشنواره فرهنگی ورزشی امام رضا(ع) را برابر تیم شهرداری آمل به دست آوردند.

ایثار قم از سد شهرداری آمل گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نماینده بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین استان قم در حالی در سومین دیدار خود از مسابقات بسکتبال با ویلچر جشنواره میلاد امام رضا(ع) موفق به کسب پیروزی برابر تیم شهرداری آمل شد که در نخستین بازی شکست خورده و دومین مسابقه را از تیم داداشی کهریزک برده بود.

این در حالی است که براساس برنامه‌ریزی انجام شده توسط مسئولان برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی امام رضا(ع)، این پیکارها به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) برگزار شد و چهار تیم در آن با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این رقابت‌ها که با تقابل چهار تیم مدعی برگزار شد، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در بازی‌هایی که به شکل دوره‌ای به انجام رسید در سومین و آخرین دیدار خود از سد شهرداری آمل عبور کرد تا جدی‌ترین رقیب ثامن‌الائمه مشهد برای قهرمانی لقب بگیرد.

این در شرایطی است که در این رقابت‌ها تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم، شهرداری آمل، ثامن‌الائمه مشهد مقدس و داداشی کهریزک بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار کردند تا رده‌بندی نهایی تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات در پایان سه روز رقابت نزدیک و نفس‌گیر مشخص شود.

در حالی‌ که تیم ایثار قم در دیدار اول خود در بازی‌های این گروه برابر نماینده میزبان یعنی ثامن‌الائمه مشهد بازی ‌کرد و مغلوب شد، در دومین دیدار خود با تحمیل شکست با اختلاف 12 امتیاز به تیم داداشی کهریزک، یکی از مدعیان قهرمانی این رقابت‌ها شد.

تیم ایثار قم در آخرین بازی خود برابر تیم شهرداری آمل که هم‌گروه این تیم در مرحله مقدماتی پیکارهای این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور نیز به شمار می‌رود، با این هدف به میدان رفت که این تیم را شکست بدهد و به لطف برتری داداشی کهریزک برابر ثامن‌الائمه مشهد، قهرمان مسابقات بسکتبال با ویلچر جشنواره فرهنگی ورزشی امام رضا(ع) شود.

تیم مدعی ایثار قم در این دیدار توانست با اختلاف 10 امتیاز تیم شهرداری آمل را شکست بدهد در حالیکه ایثار قم در مرحله نخست پیکارهای فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور نیز توانسته بود برابر شهرداری آمل با پیروزی 49 بر 42 میدان را ترک کند.

انتهای پیام/78002/غ30/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول