اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ایران‌آهور مطرح کرد

مطرح شدن اسامی تعدادی از اعضای شورای شهر برای شهرداری تبریز

عضور شورای اسلامی شهر تبریز تائید کرد اسامی تعدادی از اعضای منتخب شورای چهارم برای انتخاب به عنوان شهرداری کلانشهر تبریز مطرح است.

مطرح شدن اسامی تعدادی از اعضای شورای شهر برای شهرداری تبریز

ایران آهور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در صورتی که این موضوع از سوی افراد در شورا مطرح شود و آنان نیز تمایل بر قرار گرفتن در این مسند داشته باشند روند انتخاب شهردار برای کلان شهر تبریز طولانی‌تر خواهد شد.

وی درباره نظر شخصی خود برای انتخاب شهردار از بین اعضای شورا گفت: این افراد از سوی مردم برای شورای شهر انتخاب شده‌اند و بهتر است به رای آنها احترام بگذاریم.

آهور با اشاره به شاخص‌هایی که قرار بود از سوی اعضا برای انتخاب شهرداری ارائه شود، گفت: تعدادی از اعضای شورا برای این منظور در حال فعالیت بودند که به زودی شاخص‌هایی که مد نظر است در صحن علنی مطرح و در رابطه با آنها و افرادی که دارای این شاخص‌ها و معیارها هستند بحث و بررسی خواهد شد.

این منتخب مردم تبریز برای شورای چهارم تاکید کرد: تقوا و صداقت باید در اولویت ویژگی شهردار آینده تبریز باشد و شورا باید بر این ویژگی‌ها تاکید کند.

‌آهور افزود: شهردار براساس قانون و آیین‌نامه‌ها باید دارای شاخصه‌ها و ویژگی‌هایی نظیر تخصص و تعهد نیز باشد که ویژگی‌های عمومی و معمول است.

وی با اشاره به موقعیت کنونی گفت: شورا باید شهرداری برای کلان شهر تبریز انتخاب کند که شورا و شهروند محور باشد و با مدیریت بحران آشنا و توانایی اداره و مدیریت شهر در بحران را داشته باشد.

انتهای پیام/60001/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول