اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ستادی بانک کشاورزی خراسان جنوبی خبر داد

برگزاری 254 دوره آموزشی برای کودکان توسط بانک کشاورزی خراسان جنوبی

مدیر ستادی بانک کشاورزی خراسان جنوبی گفت: مدیریت بانک کشاورزی خراسان جنوبی اقدام به برگزاری بیش ‌از 254 دوره آموزشی با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با بانک‌داری اسلامی کرده است.

برگزاری 254 دوره آموزشی برای کودکان توسط بانک کشاورزی خراسان جنوبی

حسین نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: شعب بانک کشاورزی در خراسان جنوبی دارای 50 دستگاه خودپرداز است.

وی با بیان این‌که یک‌هزار و 87 دستگاه pos در شعب این بانک فعال است، تصریح کرد: همچنین از مجموع 39 شعبه بانک کشاورزی در خراسان جنوبی 30 شعبه دارای سیستم نوبت دهی است.

سیستم‌های همراه بانک، اینترنت بانک و تلفن بانک از خدمات نوین بانک کشاورزی

مدیر ستادی بانک کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: تعداد 28 شعبه این بانک مجهز به تلویزیون lcd و دو شعبه مرکزی بیرجند و حاجی آباد دارای کیوسک بانک هستند.

نجفی به خدمات نوین بانک کشاورزی اشاره کرد و افزود: در ارتباط با بانک‌داری الکترونیکی سیستم‌های همراه بانک، اینترنت بانک و تلفن بانک کشاورزی با امکانات و قابلیت‌های بسیار بالا جزو خدمات نوین بانک کشاورزی محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: با استفاده از این خدمات مشتریان بانک قسمت اعظمی از خدمات مورد نیاز خود را بدون مراجعه به شعب بانک در هر مکان و زمان و با سرعت بسیار بالا و امنیت کامل انجام می‌دهند.

شرکت 7 هزار کودک و نوجوان خراسان جنوبی در دوره‌های آموزشی بانک کشاورزی

مدیر ستادی بانک کشاورزی خراسان جنوبی از برگزاری بیش‌ از 254 دوره آموزشی آشنایی با بانک‌داری اسلامی برای کودکان و نوجوانان در استان خبر داد و اضافه کرد: در طی این دوره‌ها 6 هزار و 926 کودک و نوجوان خراسان جنوبی با مفاهیم اولیه پول، بانک و اقتصاد آشنا شدند.

نجفی با بیان این‌که در راستای طرح تکریم ارباب رجوع تمامی شعب بانک استان دارای سیستم نوبت‌دهی هستند، اذعان داشت: همچنین وجود صندلی انتظار ویژه مشتریان، دستگاه آب گرم و سرد با لوازم مصرفی جانبی و 6 شعبه دارای راهنمای مطلع از دیگر خدماتی است که در این راستا صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/69021/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول