اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

شعبه جدید بانک کشاورزی در شهر مرادلو افتتاح شد

همزمان با گرامیداشت هفته دولت شعبه جدید بانک کشاورزی در شهر مرادلو با حضور مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

شعبه جدید بانک کشاورزی در شهر مرادلو افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با دومین روز از گرامیداشت هفته دولت عصر امروز در شهرستان مشگین‌شهر با حضور رئیس شعب بانک‌های کشاورزی در استان اردبیل، فرماندار شهرستان مشگین‌شهر و جمعی از اهالی شهر مرادلو شعبه بانک کشاورزی این شهر افتتاح شد.

فرماندار مشگین‌شهر در افتتاحیه این مراسم اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی است که مردم از پروژه‌هایی که توسط دولتمردان به مرحله اجرا در می‌آید با خبر شوند و از خدمات انجام شده اطلاع حاصل نمایند

سید حمید عباداللهی تصریح کرد: هدف دولت خدمت به مردم است و دوره 28 روزه ریاست جمهوری شهید باهنر چنان در اذهان مردم ماندگار شده است که موجب شده در چنین روزهایی با نام هفته دولت خدمات انجام شده را برای مردم معرفی کنیم و انتظار این است که مسئولان تمامی ادارات در توان خود قدم‌های اساسی و مثبتی را برای پیشرفت شهرستان بردارند.

 

ساختگاه مشگین‌شهر در کشاورزی قابل قبول است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای اداری مشگین‌شهر با اشاره  به اینکه ساختگاه مشگین‌شهر در کشاورزی قابل قبول است، خاطر نشان کرد: به همت نماینده شهرستان، منطقه مشگین‌شهر به عنوان پایلوت کشاورزی انتخاب شده که جا دارد از زحمات مسئولان در این زمینه قدردانی شود چون بزرگ‌ترین گام‌های شهرستان در بحث کشاورزی طرح پایلوت کشاورزی است و این طرح مشگین‌شهر را در بحث‌های مختلف کشاورزی دگرگون می‌سازد.

عباداللهی گفت: در روستاهای این شهرستان سعی بر این کرده‌ایم که جمع‌آوری آب‌های سطحی را در اولویت کاری قرار دهیم تا در اختیار کشاورزان قرار بگیرد و بنده معتقدم اکنون زمان کشاورزی سنتی گذشته و تمامی دنیا اکنون روی چرخ‌های کشاورزی صنعتی می‌چرخد و باید به جای استفاده از آبیاری‌های سنتی به فکر استفاده از روش آبیاری قطره‌ای باشیم چون در این روش راندمان کاری بالا رفته و تولید محصولات نیز با افزایش چشمگیری مواجه می‌شود.

فرماندار مشگین‌شهر در پایان سخنان خود افزود: مجموعه بانک کشاورزی در استان در راستای تکریم شهروندان خدمات بسیار گسترده‌ای را حداقل در بخش کشاورزی برای مردم انجام داده است و این امر نیز موجب شده توسعه منطقه در این بخش به سرعت انجام شود.

انتهای پیام/62001/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول