اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی همدان خبر داد

پرداخت 738 میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک کشاورزی همدان

مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی استان همدان از پرداخت 738 میلیارد ریال تسهیلات تا پایان تیرماه امسال خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 47 درصدی برخوردار است.

پرداخت 738 میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک کشاورزی همدان

علیرضا طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: دسترسی آسان و سریع به منابع مالی یکی از ضرورت‌ها و پیش‌نیازهای توسعه فعالیت‌های بخش کشاورزی به شمار می‌رود.

وی ابراز داشت: با توجه به عدم توانایی کشاورزان و فعالان این بخش به سرمایه‌گذاری گسترده به دلیل کمی درآمد و بالا بودن هزینه‌های تولید و عدم تمایل بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، یکی از محدودیت‌های عمده این بخش منابع مالی است.

مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی استان همدان یادآور شد: بانک کشاورزی استان همدان نیز با توجه به رسالت خود وظیفه ارائه تسهیلات و اعتبارات به بخش کشاورزی را بر عهده دارد.

وی با اشاره به عملکرد حوزه‌های مختلف بانک کشاورزی بیان داشت: بانک کشاورزی استان همدان در سال 91 از رشد 12 درصدی تسهیلات پرداختی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته برخوردار بود.

طاهری اضافه کرد: طی سال 91 بیش از 3 هزار و 437 میلیارد ریال تسهیلات به 39 هزار و 161 نفر از کشاورزان و روستاییان در راستای اجرای طرح‌های مختلف کشاورزی در قالب تسهیلات تکلیفی، غیرتکلیفی و وجوه اداره شده پرداخت شد که بیش از 80 درصد این اعتبارات از محل منابع داخلی بانک کشاورزی تأمین شده است.

وی تصریح کرد: 738 میلیارد ریال تسهیلات نیز به 7 هزار و 837 نفر از کشاورزان و تولیدکنندگان در پایان تیرماه سال جاری پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 47 درصدی برخوردار است.

مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی استان همدان پرداخت بیش از 306 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، طرح ایران، طرح حضرت زینب(س)، تسهیلات قرض‌الحسنه جوانان، اشتغالزایی‌، مسکن روستایی و تسهیلات سفرهای ریاست محترم جمهوری را از جمله اقدامات بانک کشاورزی استان بیان کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تسهیلات بانک کشاورزی استان بالغ بر 6 هزار و 111 میلیارد ریال است، گفت: این امر نشان از جایگاه قوی و نفوذ بانک کشاورزی در اقتصاد استان دارد.

طاهری یادآور شد: 34 هزار و 151 فقره تسهیلات پرداختی و به عبارتی 87 درصد از تعداد کل تسهیلات اعطایی بانک در استان در سال گذشته، مبالغ زیر 100 میلیون ریال است و این امر حاکی از حرکت به سمت عدالت اجتماعی و حمایت از اقشار ضعیف جامعه دارد.

به گفته وی بانک کشاورزی تا پایان سال 91 تعداد 4 هزار و 643 فقره تسهیلات به مبلغ بیش از 51 میلیارد و 417 میلیون ریال در قالب تسهیلات مسکن روستایی بابت احداث، بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی روستایی پرداخت کرده است.

انتهای پیام/89006/ع40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول