اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شعب بانک کشاورزی استان اردبیل:

بخش کشاورزی اصلی‌ترین محور توسعه کشور است

رئیس شعب بانک کشاورزی استان اردبیل گفت: اصلی‌ترین محور توسعه کشور بخش کشاورزی است.

بخش کشاورزی اصلی‌ترین محور توسعه کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عقیل وکیلی عصر امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید بانک کشاورزی شهر مرادلو به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: یکی از مشکل‌هایی که بانک‌ها به آن گرفتار هستند و بانک کشاورزی نیز از این قائله مستثنی نیست، محدودیت منابع است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با وجود این مشکل تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر فرماندار وقت شهرستان مشگین‌شهر و بخشدار بخش مرادلو موجب شد که اهالی این شهر زمینی با زیر بنای 258 متر مربع را برای ساخت این بانک اهدا کنند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وکیلی خاطر نشان کرد: پیمانکار این طرح قبل از اعمال تحریم‌ها این پروژه را در دست گرفته بود که دقیقاً بعد از شروع این پروژه تحریم‌ها از سوی غرب بر علیه نظام جمهوری اسلامی شدت گرفت.

این مسئول اضافه کرد: خوشبختانه پیمانکار به تعهدات خود نسبت به ساخت این پروژه عمل کرد و ما اکنون شاهد این هستیم که در هفته دولت این شعبه از بانک کشاورزی در شهر مرادلو افتتاح شد.

 

بانک کشاورزی بازوی اعتباری بخش کشاورزی است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شعب بانک کشاورزی استان ادامه داد: با گذشت 34 سال از انقلاب هنوز بخش کشاورزی یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین محورهای توسعه کشاورزی است و یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت نیز در سال گذشته حرکت به سوی توسعه کشاورزی بود که این حرکت با طرح توسعه کشاورزی با عاملیت اقتصادی بانک کشاورزی جهت حرکت به سوی توسعه اقتصادی خودنمایی کرد.

وی با بیان اینکه بانک کشاورزی بازوی اعتباری بخش کشاورزی است، یادآور شد: به طوریکه ما سال گذشته مبلغی بالغ بر سه هزار و 350 میلیارد ریال در بخش‌های مختلف توزیع اعتبار داشتیم و این میزان مبلغ را در اختیار فعالیت‌کننده‌ها قرار دادیم به طوریکه توزیع اعتبار این بانک در پنج ماه گذشته افزایش 30 درصدی را داشته است.

وکیلی در پایان سخنان خود گفت: اردبیل نیز نشان داده که در زمینه کشاورزی دارای ظرفیت‌های فراوانی است و ما مسئولان باید دست به دست هم دهیم تا برای حل مشکلات و تأمین نیاز تولید‌کنندگان گام‌های اساسی را برداریم و با این کارها بتوانیم امنیت اقتصادی را در کشور بیش از بیش تأمین کنیم. 

انتهای پیام/62003/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول