اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ستادی بانک کشاورزی جنوب کرمان:

عدم بازپرداخت به‌موقع مطالبات بانک از مشکلات منطقه است

مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان گفت: مشکل اساسی بانک کشاورزی در این منطقه عدم بازپرداخت به موقع مطالبات از سوی بهره‌برداران و مجریان است.

عدم بازپرداخت به‌موقع مطالبات بانک از مشکلات منطقه است

محمدعلی خائف‌زاده در حاشیه دیدار با نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: عمده مشکل بانک کشاورزی در این منطقه عدم بازپرداخت به‌موقع بهره‌برداران و مجریان است.

وی افزود: اگر بهره‌برداران که تسهیلات می‌گیرند به موقع بازپرداخت کنند، چرخ نقدینگی اقتصاد منطقه پویا می‌شود و متقاضیان می‌توانند از تسهیلات بهتر استفاده کنند.

مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان تصریح کرد: مردم مطمئن باشند اگر تسهیلات خود را در موعد مقرر پرداخت کنند، می‌توانند، مجددا طبق ضوابط از تسهیلات این بانک بهره‌مند شوند.

خائف‌زاده گفت: افرادی که وام‌های خود را به موقع پرداخت نمی‌کنند، بانک نمی‌تواند به افرادی که در نوبت هستند تا از تسهیلات این بانک استفاده کنند، جواب مثبت بدهد.

وی عنوان کرد: تعداد 370 پرونده از طریق بنیاد مسکن عنبرآباد برای تسهیلات مسکن روستایی به این بانک معرفی شده بودند که مدت زمانی به دلیل مسائل اداری و مطالبات به برخی از متقاضیان تاکنون پرداختی صورت نگرفته است، اما آنها می‌توانند از این پس با مراجعه به بانک تسهیلات مسکن روستایی خود را دریافت کنند.

خائف‌زاده افزود: عملکرد بانک کشاورزی عنبرآباد بسیار مطلوب است و اگر این روند ادامه داشته باشد و مردم تسهیلات دریافتی خود را به موقع پرداخت کنند این بانک می‌تواند، تسهیلات بسیار خوبی را به مردم عنبرآباد ارائه کند.

انتهای پیام/80005/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول