اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ستادی بانک کشاورزی جنوب کرمان خبر داد

پرداخت تسهیلات کشاورزی به 11 هزار نفر در جنوب کرمان

مدیر ستادی بانک کشاورزی جنوب کرمان گفت: در 5 ماه نخست سال جاری در جنوب کرمان به 11 هزار و 950 نفر تسهیلات کشاورزی پرداخت شده است.

پرداخت تسهیلات کشاورزی به 11 هزار نفر در جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمدعلی خائف‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پنج ماه نخست سال جاری در جنوب کرمان به 11 هزار و 950 نفر تسهیلات کشاورزی به میزان یک‌هزار و 50 میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی افزود: سال گذشته به 17 هزار و 725 نفر در جنوب کرمان در قالب طرح توسعه کشاورزی تسهیلات پرداخت شده است که شامل کمک‌های فنی و اعتباری، بنگاه‌های زودبازده، شرکت‌های تعاونی عشایری و روستایی، آبیاری تحت فشار، گلخانه، زراعت و ... است.

خائف‌زاده تصریح کرد: سال گذشته از بند 29 قانون بودجه سال 91 ارائه تسهیلات برای 2 هزار و 200 نفر تعیین تکلیف شد و 6 هزار و 500 نفر تسهیلات زیر 100 میلیون ریال دریافت کردند اما هنوز 100 میلیارد ریال مطالبات معوقه داریم و هر کس معوقات را پرداخت کند در صورت درخواست دوباره تسهیلات در کوتاه‌t id="947_4" style="background: #ffd700">t id="947_4" style="background: #ffd700">t id="947_4" style="background: #ffd700">ترین زمان به او پرداخت می‌شود.>

مدیر ستادی بانک کشاورزی جنوب کرمان خاطر نشان کرد: هدف ما این است که کشاورزان از منابع مالی بانک استفاده کنند و توقع داریم برای بازپرداخت نیز تلاش داشته باشند.

انتهای پیام/80002/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول