اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ستادی بانک کشاورزی جنوب کرمان خبر داد

راه‌اندازی شعبه 24 ساعته بانک کشاورزی جنوب کرمان

مدیر ستادی بانک کشاورزی جنوب کرمان گفت: برای نخستین‌بار در استان، بانک کشاورزی جنوب کرمان شعبه 24 ساعته در این منطقه راه‌اندازی می‌کند.

راه‌اندازی شعبه 24 ساعته بانک کشاورزی جنوب کرمان

محمدعلی‌خائف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: برای نخستین‌بار در استان کرمان، بانک کشاورزی جنوب کرمان شعبه 24 ساعته در این منطقه راه‌اندازی می‌کند.

وی با بیان اینکه این شعبه تا پایان شهریور‌ماه امسال در شهرستان جیرفت راه‌اندازی می‌شود، افزود: در شهرسان کهنوج نیز اقدامات لازم انجام شد و یک شعبه 24 ساعته بانک کشاورزی در این شهرستان هم راه‌اندازی می‌شود.

خائف‌زاده تصریح کرد: درصدد هستیم در مدیریت ستادی بانک کشاورزی جنوب کرمان مکانی برای رسانه‌ها راه‌اندازی کنیم تا با این بانک ارتباط داشته باشند و مشکلات را در راستای حل بهتر آن و کمک به مردم منطقه مطرح کنند.

وی خاطر نشان کرد: جذب تسهیلات در سال جاری در جنوب کرمان خوب بود و برای نخستین‌بار برای پرورش بوقلمون، بلدرچین، شترمرغ، شتر و مرغداری صنعتی تسهیلات پرداخت شد.

مدیر ستادی بانک کشاورزی جنوب کرمان گفت: بانک کشاورزی جنوب کرمان هنوز 100 میلیارد ریال مطالبات معوقه دارد که با پرداخت آن کشاورزان می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان دوباره از تسهیلات بانک استفاده کنند.

خائف‌زاده بیان داشت: تا زمانی که کشاورزان به ما کمک نکنند بانک کشاورزی به تنهایی نمی‌تواند در راستای رسیدن به اهداف مهم کشاورزی در منطقه گام بردارد.

انتهای پیام/80002/ل/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول