اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شبانکاره مطرح کرد

نابودی کشاورزی دشتستان با ایجاد سد چرام در بالادست سد رئیسعلی دلواری

رئیس شورای اسلامی شبانکاره گفت: ایجاد سد چرام در بالادست سد رئیسعلی دلواری موجب نابودی کشاورزی دشتستان می‌شود.

نابودی کشاورزی دشتستان با ایجاد سد چرام در بالادست سد رئیسعلی دلواری

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، نادر آزاده ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات و معضلات مردم از مهم‌ترین وظایف شوراهاست و در چند سال اخیر در این مسیر از تمام ظرفیت موجود استفاده کرده‌ایم.

رئیس شورای شهر شبانکاره با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان استان نسبت به موضوع ارتقاء بخش‌های دارای شرایط خاطرنشان کرد: تنها 2 شهرستان در کشور دارای 6 بخش هستند که یکی از آنها دشتستان است، از این رو امیدواریم همت بلندی پیدا شده و گره از مشکلات استان برداشته و مطالبه مردم در این زمینه را پیگیری کند.

وی بر لزوم توجه به وضعیت کشاورزان تاکید کرد و ادامه داد: متاسفانه بر اثر غفلت مسئولان، شاهدیم که حق‌آبه سد رئیسعلی دلواری از رودخانه‌های فارس به اندازه واقعی تامین نمی‌شود که این وضعیت نگرانی‌هایی را در پی داشته است.

رئیس شورای اسلامی شبانکاره با بیان اینکه عمده منبع درآمد دشتستانی‌ها کشاورزی است، گفت: دولت هزینه‌های میلیاری برای ایجاد کانال‌های فرعی سد رئیسعلی ایجاد کرده که امید زیادی در کشاورزان پدید آورده، اما از یک سو شاهد کاهش حق‌آبه سد رئسعلی دلواری هستیم و از طرفی با ایجاد سد چرام در بالادست سد رئسعلی، باید به انتظار مشکلات برای این محل و نابودی کشاورزی دشتستان بود.

وی خواستار همدلی شوراهای دشتستان در این راستا و توجه مسئولان استان به اتفاق پیش آمده شد.

آزاده یادآور شد: باید برای رشد و توسعه کشاورزی در دشتستان بیشتر از گذشته همت کنیم و نباید هیچ فرصتی را در این مسیر هدر دهیم.

انتهای پیام/2452/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول