اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شال خبر داد

آغاز بازپیرایی بوستان‌های شهر شال

شهردار شال از آغاز بازپیرایی بوستان‌ها و فضای سبز شهر شال خبر داد.

آغاز بازپیرایی بوستان‌های شهر شال

نبی‌الله اکبرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار کرد: بودجه تحقق یافته شهرداری شال در سال گذشته 40 درصد از میزان پیش‌بینی شده بیشتر بوده است.

وی افزود: همچنین سال گذشته 67 درصد بودجه شهرداری شال صرف امور عمرانی و 33 درصد نیز در امور جاری و خدمات شهری هزینه شده است.

اکبرپور اضافه کرد: شهرداری شال برای نخستین بار در میان 25 شهرداری استان قزوین رتبه هفتم را کسب کرده است.

شهردار شال تصریح کرد: تاکنون فعالیت‌ها و برنامه‌های قابل توجهی در شهرداری شال در حوزه‌های عمرانی و زیربنایی به انجام رسیده است.

اکبرپور در ادامه به ضرورت تعامل و همکاری بین مدیران برای کمک به فضا‌سازی مناسب شهری پرداخت و روند اجرای پروژه‌ها و طرح‌های شهرداری شال را قابل توجه ارزیابی کرد.

این مسئول بهره‌گیری از تجربیات، همراهی و حمایت اعضای شورای شهر را عامل اصلی در ترقی یک ناحیه دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به وجود ظرفیت‌های طبیعی و انسانی شهر شال، اجرای‌ پروژه‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی شده در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان شال آغاز شده است.

شهردار شال با اشاره به آغاز بازپیرایی بوستان‌های این شهر گفت: عملیات بازپیرایی بوستان‌های شهر شال با 80 درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است و آبیاری تمام فضای سبز این شهر نیز با سیستم مکانیزه انجام می‌شود.

انتهای پیام/77005/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول