اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد

بازنمایی عملیات نصر 7 در منطقه گاوازنگ زنجان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی استان زنجان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس عملیات نصر 7 در منطقه گاوازنگ زنجان بازنمایی می‌شود.

بازنمایی عملیات نصر 7 در منطقه گاوازنگ زنجان

جلال قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی استان زنجان در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور ماه جاری یکی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی به بازنمایی عملیات نصر 7 در منطقه گاوازنگ زنجان اشاره کرد و افزود: این بازنمایی از روز 31 شهریور ماه به مدت یه هفته بعد از نماز و مغرب و عشا‌ء برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه آلبوم عکس دفاع مقدس رونمایی می‌شود، گفت: در این آلبوم آثار سعید حاجی خانی چاپ شده است.

وی با بیان اینکه ستاد‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان‌های استان زنجان با مسئولیت فرمانداران فعال می‌شود، گفت: همچنین جملات قصار امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری درباره دفاع مقدس در سربرگ‌ها استفاده می‌شود.

قربانی تزیین سردر ادارات و نهاد‌های استان را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: همچنین در طول هفته دفاع مقدس نهاد‌های مختلف استان با خانواده‌های شهدا دیدار می‌کنند.

وی ویزیت رایگان بیماران در سطح استان زنجان را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: این برنامه در درمانگاه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش و نیروهای مسلح اجرا می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مزار شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس غبار روبی و گلباران می‌شود، افزود: این برنامه در تاریخ چهارم مهر ماه جاری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات مختلفی از جمله نصب بنر و پوستر توسط اداره کل حفظ ارزش‌‌های اسلامی انجام می‌شود، گفت: این تبلیغات به همه ادارات و نهادها ارسال می‌شود.

قربانی با اشاره به اینکه نشریه «جرعه نوشان» بنیاد حفظ آثار ارزش‌های اسلامی چاپ می‌شود، افزود: همچنین نمایشگاه‌های تصاویر شهدا در مدارس، پایگاه‌ها و مساجد زنجان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه از پیشکسوتان دفاع مقدس استان زنجان تجلیل می‌شود، افزود: این تجلیل در پنجم مهر ماه جاری در منطقه گاوازنگ زنجان در مزار شهدای گمنام توسط شهرداری با همکاری حفظ آثار برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در طول هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی در صدا و سیمای مرکز زنجان برگزار می‌شود، افزود: همچنین مسابقات ورزشی مختلفی توسط اداره تربیت بدنی استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زنگ مقاومت و پایداری در مدارس نواخته می‌شود، گفت: همچنین در طول هفته دفاع مقدس یادواره شهدا به صورت شهرستان و استانی برگزار می‌شود.

قربانی ارسال پیامک وصیت نامه شهدا را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: همچنین همایش دوچرخه سواری ساعت 15 روز 31 شهریور ماه در میدان ارتش زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73008/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول